Avatar billede hoffe Nybegynder
22. december 2004 - 12:35 Der er 15 kommentarer og
3 løsninger

Vaskeanvisninger - symbolerne

HVor kan man hente alle vaskeanvisninger - symbolerne hende?

/ hoffe
Avatar billede japping Nybegynder
22. december 2004 - 12:38 #1
Avatar billede idle Nybegynder
22. december 2004 - 12:39 #2
F.eks.: http://www.hygienefamily.com/dk_DK/cl_allsymbols.html

Alternativt giver en søgning på google nogle glimrende resultater ;-)
Avatar billede idle Nybegynder
22. december 2004 - 12:39 #3
Jeg er tydeligvis alt for langsom med mit 2-finger skrive-system... ;-)
Avatar billede japping Nybegynder
22. december 2004 - 12:41 #4
Hvis du højreklikker på symbolerne og vælger "Save picture as.." kan du gemme billederne.
Avatar billede japping Nybegynder
22. december 2004 - 12:43 #5
Nu er så soørgsmålet om han/hun er til Ariel eller OMO ;-)
Avatar billede hoffe Nybegynder
22. december 2004 - 12:46 #6
Der må være set sted på nette hvor man kan download alle på engang?
Avatar billede hoffe Nybegynder
22. december 2004 - 12:48 #7
jeg prøver lige igen :)

Der må være et sted på nettet hvor man kan dowloade dem alle på engang :) ?
Avatar billede lund_dk Praktikant
22. december 2004 - 12:49 #8
er nok hurtigt selv lige at gemme dem du har fået vist. Så mange er der heller ikke. At vente på svar, klikke ind på side hvor du kan downloade alle -på den tid har du kunne gemme dem på de sider der er vist :)
Avatar billede japping Nybegynder
22. december 2004 - 12:50 #9
Skal de være på én side til udprintning så du han hænge dem op ? eller skal du have billederne hver for sig ?
Avatar billede hoffe Nybegynder
22. december 2004 - 12:51 #10
Ja men problemet er at de ikke er i super god kvalitet.. og da de ikke skal bruges til nette men til en annonce i en avis dur det ikke med den kvalitet.
Avatar billede japping Nybegynder
22. december 2004 - 12:55 #11
Ok, jeg forstår og kigger lige igen....
Avatar billede lund_dk Praktikant
22. december 2004 - 12:56 #12
Du kan evt nappe fonten her http://www.dafont.com/en/search.php?nq=1&q=wash og lave symboler ud fra den.
Avatar billede lund_dk Praktikant
22. december 2004 - 12:56 #13
Avatar billede lund_dk Praktikant
22. december 2004 - 13:06 #15
Og, i det hele taget er vaskesymboler meget enkle, og kan derfor forholdsvis nemt selv tegnes - hvis det er :)
Avatar billede hoffe Nybegynder
22. december 2004 - 13:11 #16
Hvem er det som udvikler/udarbejder eller står for udarbejdelsen af standarterne for disse vaskeanvisninger?
Avatar billede japping Nybegynder
22. december 2004 - 13:42 #18
Hermed svar på dit sidste spørgsmål:

http://www.ginetex.org/SITE%20ANGLAIS/accuA.htm