Avatar billede pusling_com Nybegynder
22. december 2004 - 02:15 Der er 12 kommentarer

logo + evt. designforslag

Hej!

Jeg er lige begyndt at lege med min hjemmeside, http://www.pusling.com - men synes dog at det her fundanemt standarddesign er lidt kedeligt
Jeg mangler især et logo - og måske et designforslag der passer til.

Såe... gode bud søges - og de skal blive belønnet fornuftigt.
Avatar billede got-it Nybegynder
22. december 2004 - 12:46 #1
Lidt svært når du ikke har fortalt meget om hvad du mangler :/

Har gjort et forsøg? =)
http://img140.exs.cx/img140/685/pusling0pr.jpg

Ellers tjek referencer på www.got-it.org - send en mail, så finder vi ud af noget i fællesskab.
Avatar billede pusling_com Nybegynder
22. december 2004 - 14:06 #2
Tjae... Mit største problem er nok at jeg ikke helt ved hvad jeg mangler og synes i bund og grund hellere jeg vil lave indhold til siden.
Men der er da et par fede ideer i det du har leveret - dog tror jeg at jeg bedre kan lide hvide baggrunde
Og hvis man i stedet for den valgte blå brugte noget i retning af 003366 i stedet ...
Avatar billede got-it Nybegynder
22. december 2004 - 16:23 #3
Kan jeg sagtens lave..  Men vil du have et helt design bikset sammen, eller bare logoet?
Avatar billede pusling_com Nybegynder
22. december 2004 - 16:37 #4
Aller helst begge, men da jeg ikke er sikker på at man kan afregne det hele med eksperten-points (og det er ca. alt hvad jeg kan tilbyde), så kan det være at jeg må nøjes med logo - og så selv tage den derfra.

Men hvis nogen er frisk på at lave både logo + design for nogle eksperten-point - og evt. nedest på siderne:
Powered by fundanemt  |  designed by <enelleranden> så er det også helt i orden ;)
Avatar billede got-it Nybegynder
22. december 2004 - 16:53 #5
skriv mig en mail, også kigger vi på det (:

Har også noget der hedder fritid, så kan nok godt få bikset noget sammen.
Avatar billede william11 Nybegynder
23. december 2004 - 18:09 #6
kan godt bikse et design + logo sammen til dig, for ekspertens point.. ;)
har lavet gymsport.dk - og nogle andre som jeg ikke har fået købt domain til endnu..
Skriv da lige til mig hvis det kunne have din intersse.. ;)

MSN: williamengbjerg@hotmail.com
E-mail: williamengbjerg@hotmail.com

// William11
Avatar billede william11 Nybegynder
28. december 2004 - 14:57 #7
"pusling jep - derfor er jeg også lidt betænkelig ved at lade nogen der vil arbejde for ekspertenpoint redesigne min hjemmeside, men det kan vel ikke blive værre? http://www.pusling.com
pusling nogen cms-hajer der kan se om det bag denne side er en standardtemplate? http://gymsport.dk/
"

Ville da lige været lidt intersseret hvad det er du mener med det her pusling_com??

URL: http://rwxr-xr-x.dk/ircurl.php?chan=gratisdns

//William11
Avatar billede vladimirr Nybegynder
31. december 2004 - 12:55 #8
Han er vel bare ude på at undgå at nogen ripper et andet site og stikker ham designet og kalder det noget hjemmelavet?
Avatar billede william11 Nybegynder
31. december 2004 - 13:15 #9
okay, det kan han jo bare sige til mig så.:) så er den ko ikke længere!
Avatar billede vladimirr Nybegynder
31. december 2004 - 13:29 #10
Nu ved jeg jo ikke om det er grunden til at han spørger om det.
Det var bare en ting jeg ville være opmærksom på hvis det var mig :-)
Avatar billede pusling_com Nybegynder
31. december 2004 - 13:47 #11
Først: Ja - jeg har sagt sådan.
Desværre er den side du linker til et sted som ikke præsenterer udsagn i den sammenhæng som de er faldet, men kun udsagn der indeholder urls.

Det første udsagn faldt med et glimt i øjet - og betød i den forbindelse ca det samme som jeg skrev i mit indlæg 2004-12-22 kl 16.37. Uden konteksten kan jeg godt se at det ser lidt uheldigt ud.

Det andet udsagn - ja det var desværre min første tanke da jeg så gymsport.dk. Synes beklageligvis at det ligner noget (php|post)nuke eller sådan noget. Det kan dog også bare være fordi systemet bag ikke tillader andet end noget, der ligner. Måske er det jeg har skrevet her i virkeligheden det samme som vladimirr 2004-12-31 12:55 skrev, bare lidt 'pænere'.

Det har lige været jul og nu er det snart nytår - så jeg har ikke haft den store tid til at vende tilbage til jer, william11 og got-it, men satser på at få tid til det i den kommende uge.
Avatar billede william11 Nybegynder
31. december 2004 - 13:51 #12
altså :S mener du at jeg ikke selv har lavet gymsport eller hvad????
for så.. jah det må du selv om, kan ikke hjælpe dig mere så.. :(

men godt nytår alligevel til dig/jer

// william11