Avatar billede atox Nybegynder
20. december 2004 - 23:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

intranet playliste

Hey..

Vi er nogle stykker der en gang om måneden samles til et lan.
Jeg vil gerne have finde et program, hvor man via en intranet side kan bestemme hvilken musik der skal spilles fra serveren.

efter mange timers søgen, fandt jeg ingen til dette formål. Er der nogle der har kendskab til et sådan ??

Mvh
Søren H.
Avatar billede snowball Novice
20. december 2004 - 23:31 #1
I kan evt. bruge BrowseAmp (http://www.browseamp.com/) plug-in'et til Winamp. Det installerer en lille web server i selve Winamp, som man så kan tilgå via sin browser og dermed bestemme hvad Winamp skal afspille.
Avatar billede snowball Novice
23. december 2004 - 13:25 #2
Kunne du bruge det? :)
Avatar billede atox Nybegynder
23. december 2004 - 17:48 #3
Ja... lig et svar, så er der points på vej...
Avatar billede snowball Novice
23. december 2004 - 19:14 #4
OK.

God jul :)
Avatar billede atox Nybegynder
26. december 2004 - 15:58 #5
Jo tak.. og tak for hjælpen :)