Avatar billede letmaelk Nybegynder
19. december 2004 - 16:39 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Permanent fjernelse af "DA" knappen i proceslinjen.

Hvordan kan man få den forbandede knap fjernet permanent?.. efter hver genstart skal jeg igen ind og fjerne den manuelt!.. Der må da være en metode

Help me
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. december 2004 - 16:46 #1
H-klik på proceslinien > vælg Værktøjslinier > fjern flueben ud for Værktøjslinien Sprog
Avatar billede nopsen Ekspert
19. december 2004 - 17:14 #2
eller højreklik på ikonet og vælg afslut og sæt flueben i vinduet der kommer op "vis ikke denne igen..."
Avatar billede trilleribs Nybegynder
19. december 2004 - 17:17 #3
Det hjælper ikke at fjerne fluebenet for sprog i værktøjslinier hvis der er flere valgmuligheder i sprog.
Klik på linien og du vil kunne se om der evt. også kan vælges engelsk. Hvis det er tilfældet, går du i kontrolpanel=>internationale og sproglige indstillinger=>fanebladet sprog=>detaljer.
Fjern alt andet end DA
Nu slipper du oven i købet af med værktøjslinien Sprog.
vh