Avatar billede no_doubt Nybegynder
16. marts 2001 - 17:13 Der er 19 kommentarer og
5 løsninger

Efter Napster

Hvad er det nye scoop efter Napster, hvad bruger flest ?
Avatar billede billeschou Nybegynder
16. marts 2001 - 17:20 #1
jeg ved godt hvad jeg ville bruge, men vil helst ikke ud med det, da emnet vist ikke er helt lovligt
Avatar billede no_doubt Nybegynder
16. marts 2001 - 17:21 #2
Du må da godt sige hvad det hedder Bare ikke linke.
Avatar billede billeschou Nybegynder
16. marts 2001 - 17:24 #3
audiogalaxy
Avatar billede billeschou Nybegynder
16. marts 2001 - 17:28 #4
men det er nu ikke noget specielt nyt site og det kræver at man har en ftp-klient (men hvem har ikke det?)
Avatar billede kapla Nybegynder
16. marts 2001 - 17:51 #5
yeah audiogalaxy  er gur
Avatar billede no_doubt Nybegynder
16. marts 2001 - 17:55 #6
Hvad med PROGRAMMER ?
Avatar billede kapla Nybegynder
16. marts 2001 - 17:57 #7
så er det bearshare
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
16. marts 2001 - 18:01 #8
WinMX er også god....
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
16. marts 2001 - 18:11 #9
min ynglings er winmx...
Avatar billede liquid Nybegynder
16. marts 2001 - 18:17 #10
audiogalaxy.com eller
kazaa.com
Avatar billede liquid Nybegynder
16. marts 2001 - 18:18 #11
billeschou audiogalaxu kræver ikke FTP client hvis du bruger AG Satelite...den er også laaaang bedere end FTP søgeren!
Avatar billede blood Nybegynder
16. marts 2001 - 19:10 #12
Hvorfor gå væk fra Napster det er kun store navne som Metalika og Nadonna der ikke kan findes på Napster
Avatar billede hotpop Novice
16. marts 2001 - 20:31 #13
Avatar billede hotpop Novice
16. marts 2001 - 20:32 #14
blood> Nadonna??? Hvem er det? ;-D
Avatar billede ezzuk Nybegynder
16. marts 2001 - 22:17 #15
jeg bruger bearshare
Avatar billede syserror Nybegynder
16. marts 2001 - 22:22 #16
Har hørt at Aimster skulle være blevet ret så populær. www.aimster.com
Avatar billede kapla Nybegynder
17. marts 2001 - 00:02 #17
Avatar billede prodic Mester
19. marts 2001 - 13:55 #18
Det er da ufatteligt, at I aldrig lærer det.

Læs reglerne. For at I ikke skal have det for hårdt har jeg sakset det I mangler at læse ang. reglerne->

Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål
Avatar billede syserror Nybegynder
19. marts 2001 - 15:04 #19
prodic > Napster el. ligenende programmer er ikke på nogen måde ulovlige da der deres formål er udveksling af lovlige mp3, mpg, avi, gif, jpg osv. filer. At der så er nogle der udveksler ulovlige filer er en anden ting.

Spørgsmålet lød \"Hvad er det nye scoop efter Napster, hvad bruger flest ?\" Napster kan jo også bruges til andet end ulovlige mp3 filer så derfor kan jeg ikke se noget som helst galt i dette spm. og mange andre ligende her på eksperten.

/SysError
Avatar billede prodic Mester
19. marts 2001 - 15:08 #20
Nu er jeg ikke efter Napster som en helhed og går ikke efter at få det ulovliggjort i den virkelige verden.

Jeg forholder mig kun til de gældende regler på Eksperten.dk
jeg tvivler MEGET på, at personerne herinde bruger Napster/Lign. til noget lovligt.
Avatar billede techno_dk Nybegynder
19. marts 2001 - 15:13 #21
Avatar billede syserror Nybegynder
19. marts 2001 - 15:13 #22
Ja, det er jo noget du tror. Så længe det ikke er direkte indlysende at spørgsmålet omhandler ulovlige ting kan jeg ikke se grunden til den slags unødvendige indlæg.
Avatar billede prodic Mester
19. marts 2001 - 15:24 #23
Kommentar fra billeschou
16/03 2001 17:20:37    jeg ved godt hvad jeg ville bruge, men vil helst ikke ud med det, da emnet vist ikke er helt lovligt

  Kommentar fra no_doubt
16/03 2001 17:21:25    Du må da godt sige hvad det hedder Bare ikke linke.

Umiddelbart vil jeg sige, at spørgeren selv godt er klar over at den ikke går.....

Skal jeg fortsætte :
Kommentar fra no_doubt
16/03 2001 17:55:10    Hvad med PROGRAMMER ?

  Kommentar fra kapla0
16/03 2001 17:57:11    så er det bearshare

Nu kan du da ikke være i tvivl, om at det ikke længere kan være lovligt.
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
19. marts 2001 - 21:48 #24
prodic:> Jeg synes du et lidt for hård... jeg synes ikke direkte at der tale om brud på ekspertens regler! Men jeg vil da godt høre hvad adreas_admin\'s siger til den... :-)