Avatar billede avon Nybegynder
15. december 2004 - 23:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

placering af window

Hvordan er det lige at man placerer et window.open f.eks. 100px fra toppen af skærmen, uanset hvor langt der er scroll'et ned eller op.
Avatar billede baitianlong Nybegynder
15. december 2004 - 23:46 #1
window.open("www.legende.dk", "vindue", "left=100, top=100, scrollbars=yes");
Avatar billede avon Nybegynder
15. december 2004 - 23:49 #2
Hvis man har en knap i bunden af siden og har scroll'et mere end 100px ned for at trykke på den kan man ikke se vinduet.
Avatar billede baitianlong Nybegynder
15. december 2004 - 23:57 #3
Jeg kan ikke rigtig se hvad scroll og placering af et nyt vindue på skærmen har med hinanden at gøre ?!?
Avatar billede avon Nybegynder
16. december 2004 - 00:05 #4
Min fejl - Det drejer sig ikke om et window.open, men om et div-layer. En knap i bunden af skærmen skal placere et div-layer et synligt sted på skærmen uden at scrolle.
Jeg blandede to ting sammen - har vist siddet lidt for længe foran skærmen nu.
Avatar billede thomas_yde Nybegynder
18. december 2004 - 01:24 #5
Du kan kigge på spørgsmålet her http://www.eksperten.dk/spm/570262 kan være den giver dig en ide om hvordan du kan gøre det.
Avatar billede avon Nybegynder
18. december 2004 - 20:16 #6
Det var lige præcis det jeg manglede (scrollTop). Opret et svar så får du dine point.
Avatar billede thomas_yde Nybegynder
24. januar 2005 - 15:24 #7
var det mig?
Avatar billede avon Nybegynder
24. januar 2005 - 15:25 #8
Jeps.