Avatar billede MrJ Praktikant
16. marts 2001 - 14:16 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

God reklame

Hejsa, jeg har en hjemmeside som jeg gerne vil have en sponsor på.
er der nogen der kender en god sponsor som BETALER pengene som man har optjent?

Det skal helst være en sponsor der betaler efter hvor mange pageviews man har på sin side.

må godt være amerikansk!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
16. marts 2001 - 14:20 #1
Kommer an på hvor mange hits din side har, men prøv og kig på www.targetgroup.dk eller er der www.tradedoubler.dk
Avatar billede dna Nybegynder
16. marts 2001 - 14:21 #2
Det er vigtigt I disse sager, at du har omkring 1000 UNIKKE besøgende om dagen. Er dette tilfældet kan du kontakte http://www.adpepper.com som er danmarks bedste... (Har jeg hørt...) Hvis du har under 1000 besøgende, kan du evt. rette kontakt til nogle private sider/firmaer som kunne have interesse i din side...

Ellers er der pr. klik firmaer som

http://www.tradedoubler.dk
http://www.tjenester.dk <--- NY !!

Held og Lykke...

dna

p.s. Hvilken side er det ?
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
16. marts 2001 - 14:24 #3
skal lige siges at www.targetgroup.dk ikke har så store krav om antal hits ;o)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
16. marts 2001 - 14:25 #4
Targetgroup har MEGET store problemer med at få solgt ens bannerplads.
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
16. marts 2001 - 14:26 #5
Prøv www.danban.dk som er ok, men sletter ens bruger hvis man laver pop up ting...ellers prøv www.tradeboubler.dk
Avatar billede dna Nybegynder
16. marts 2001 - 14:27 #6
man skal holde sig fra www.targetgroup.dk ! Det er hvad jeg har hørt...

dna
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
16. marts 2001 - 14:27 #7
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
16. marts 2001 - 14:30 #8
nil.dk og dna -> Well, det er ikke alle bannere der er betalte, men det er _meget_ bedre end f. eks www.tradedoubler.dk
og hvad jeg ved fra min side har de lige nu en \"optur\" :-)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
16. marts 2001 - 15:14 #9
Man skal man ikke passe ind i én af deres pools?
Avatar billede MrJ Praktikant
16. marts 2001 - 22:07 #10
Jeg fordeler lige points\'ne i har jo svaret alle sammen.

tak for hjælpen, så må vi se om det er noget jeg kan bruge.