Avatar billede designz Nybegynder
15. december 2004 - 10:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

konvertere .LWP for mig?

Hej jeg har 5 .lwp filer fra Lotus Word Pro. Det er kalenderfiler. Er der en der kan konvertere dem for mig? Kan de konverteres til outlooks kalender?? Eller hvad kan man bruge. Jeg har officepakken men ellers skal det helst være etgratis kalenderprogram som alternativ?
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
15. december 2004 - 19:32 #1
?? hvad mener du med kalenderfiler ?? Hvis det er lwp format er det da et almindeligt tekstdokument, eller er det spicet med diverse lotusscript code m.v ?

Er det fordi du via wordpro filerne har en årskalender, eller lignede ?
Kan godt konvertere filformatet til en ande type for dig, men jeg har brug for flere info om de nuværende filer, OG hvad der ligger i dem ;)
Avatar billede designz Nybegynder
15. december 2004 - 20:50 #2
tjah - det er faktisk en kollega som har lavet skolens kalender i det program i årevis, men han har skfitet computer og har slettet programmet... Så det må jo være en eller anden form for kalenderfunktion for de er gemt som .lwp filer. Jeg kan prøve at sende dem til dig-  hvis du gider.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
16. december 2004 - 22:22 #3
;) oki. Send dem til sus @ suza.dk så kigger jeg på dem.

Kan ikke love dig at jeg kan konvertere dem til noget du kan bruge i et andet program, hvis der f.eks. ligger en del lotus script i dem. Det går ofte i ged, når filen konverteres.
Hvad vil du have den i ---- f.eks. word eller ??
Avatar billede designz Nybegynder
17. december 2004 - 10:13 #4
hej Susanne

Det lykkedes mig i går at finde en reader, og hvad sker der så....kollegaen havde åbentbart lige glemt at han ikke rigtigt var gået igang med kalenderenl..... så den var tom!!!
Du må gerne svare, så får du nogle point!
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
19. december 2004 - 12:12 #5
;) nej nej ikke nødvendigt, da jeg jo ikke har hjulpet dig.
Luk du bare dit sp og tag p selv