Avatar billede team_csc_ulrik Nybegynder
15. december 2004 - 09:35 Der er 6 kommentarer

Citat koden med opdatering

Hej.

Jeg skal bruge en komplet citat kode til min hjemmeside.

Koden skal have de formål, at den opdatere hver gang man går ind på hjemmesiden. I sted for at det er samme citat der står på hjemmesiden hele tiden.

for at give et f.eks. på hvad for en kode jeg mener så kig på hjemmesiden her nede i venstre side http://www.potterworld.dk

Jeg vil osse gerne have en forklaring på hvordan jeg skal bruge koden for at få den til at virke (da det er første gang jeg skal arbejde med det)
Avatar billede webgon Nybegynder
15. december 2004 - 09:40 #1
Du har 2 spørgsmål åbne med samme spørgsmål, hvilket er ulovligt ifølge gældende regler på Eksperten.dk - Så for en god ordens skyl, bør du nok lukke det ene :-)
Avatar billede team_csc_ulrik Nybegynder
15. december 2004 - 09:42 #2
Det var ikke meningen, internettet gik nemlig ned da jeg sende mit spørgsmål, så jeg viste ikke om den var oprettet, og jeg kunne i se den her inde.
Avatar billede webgon Nybegynder
15. december 2004 - 09:51 #3
Du skal ikke undskylde, det var heller ikke for at lege politibetjent, men du kan jo ligesågodt lukke det ene ;-)

Mvh. /webgon
Avatar billede team_csc_ulrik Nybegynder
15. december 2004 - 10:02 #4
hvordan gør man så lige det?
Avatar billede webgon Nybegynder
15. december 2004 - 10:17 #5
hehe... :) Du skriver bare et svar i det ene spørgsmål (f.eks. dette her) - Altså du vælger SVAR ude til venstre, og trykker send. Så går du ned i den grå boks til venstre, klikker på dit brugernavn, og trykker accepter ;-) That's it!
Avatar billede dennismp Nybegynder
15. december 2004 - 11:24 #6
http://dennis.moellegaard.dk/?source=1

prøv at se i linjerne 39 til slutningen. En meget simpel måde.