Avatar billede jona0497 Nybegynder
14. december 2004 - 17:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Konstruktiv kritik

Ja jeg ville høre om nogen havde lyst til at give mit nyeste design lidt konstruktiv kritik?
http://jonathan.vitoo.dk

Pfh. tak
Avatar billede fastwrite Nybegynder
15. december 2004 - 08:46 #1
De første sekunder da jeg kiggede, faldt mine øjne helt klart på din spøjse grønne stjerne.

Dernæst dit grønne "loading design" - så der kiggede jeg nogle sekunder og tænkte, hvorfor kommer der ikke noget.. måske du skulle ændre den tekst, for man tror at der skal ske noget deroppe.

Din menu som du holder i en Times new roman - det er åbenbart med vilje, når man ser på dit "TESTS" logo, men jeg synes knapperne er lidt uehldigt lavet. Der er for meget farveovergang til at det er pænt at se på. Dine indramninger - altså de store firkanter hvor du har noget tekst, er den sorte farveovergang for mørk i toppen, så man næsten ikke kan læse hvad der står på den første linie.

ellers et udmærket valg af farver - måske lidt mørt, men det er en smagssag.

men igen - en times new roman skrifttype kan godt blive lidt enerverende at læse i længden på en skærm. Der skal helst ikke være fødder på - det er fint nok i en bog, men på en skærm skal det være Verdana, Tahoma, eller en anden uden fødder.

Dine grønne T og D  TESTS DESIGN kan jeg næsten ikke læse. Ej heller V'et i dit Version 1.0

Men ellers en fin lille side.
Avatar billede jona0497 Nybegynder
15. december 2004 - 16:01 #2
Okay :) Vil kigge lidt på det
Mange tak for hjælpen
Avatar billede fastwrite Nybegynder
28. december 2004 - 00:38 #3
Velbekommen. Men måske lidt hurtigt du afslutter dit spørgsmål. Hvis jeg var dig vil jeg vente til i morgen eller overmorgen med at få lukket spørgsmålet.

Skal jeg give dig de 30 point tilbage igen?
Avatar billede jona0497 Nybegynder
29. december 2004 - 13:04 #4
Nej det er helt iorden :)