Avatar billede leif Seniormester
16. marts 2001 - 08:44 Der er 45 kommentarer og
1 løsning

Logo til Agger BadeHotel

Er der en der kan hjælpe med et Logo til Agger BadeHotel

Kig evt. på www.aggerbadehotel.dk det skal lige siges at designet kan ses på http://www.aggerbadehotel.dk/tester/index.htm

Håber nogen kan hjælpe.

/leif
Avatar billede annikadk Nybegynder
16. marts 2001 - 08:46 #1
Dette har ikke noget med logoet at gøre, men derimod at siden slet ikke funkter i netscape6.
Bare lige inden det skal ud :O)

Annika
Avatar billede nil.dk Nybegynder
16. marts 2001 - 08:46 #2
Et hotel burde da betale en professionel for at lave et ordentligt logo og ikke give 250 points for at få et amatørlogo. Bare min mening.
Avatar billede leif Seniormester
16. marts 2001 - 08:48 #3
nil.dk >>> Ja, det er på sin vis ikke et logo til brevhoveder og div. men et fiks grafik element til hjemmesiden. Og ja, man burde få lavet et pro. logo hvis det var til brevhoveder.
Avatar billede leif Seniormester
16. marts 2001 - 08:49 #4
annikadk >>> Kan du overhovedet ikke se siden????
Avatar billede semot Nybegynder
16. marts 2001 - 08:49 #5
ja men vis du bruger en professionel koster det også 3000 kr og det er lidt dyert også for et hotel jeg tor det er der for han prøver her
Avatar billede milo Nybegynder
16. marts 2001 - 08:49 #6
nil>>enig, synes også de burde få en prof. til at lave design...

no offence
Avatar billede leif Seniormester
16. marts 2001 - 08:50 #7
nil.dk >>> En anden ting, nogen af disse logoer jeg har set blive lavet herinde synes jeg ikke man kan kalde for amatørlogoer.
Avatar billede semot Nybegynder
16. marts 2001 - 08:51 #8
nej enig
Avatar billede milo Nybegynder
16. marts 2001 - 08:52 #9
leif>>>også enig i din sidste kommentar... :)
Avatar billede leif Seniormester
16. marts 2001 - 08:52 #10
semot >>> Hvad er du er enig med???
Avatar billede nomiz Nybegynder
16. marts 2001 - 08:52 #11
mmjaeeh.. Men http://www.aggerbadehotel.dk/tester/index.htm kunne godt trænge til en kærlig hånd..

/vh
Simon
Avatar billede nil.dk Nybegynder
16. marts 2001 - 08:52 #12
leif >> Det er et spørgsmål om smag og behag :o)
Avatar billede leif Seniormester
16. marts 2001 - 08:53 #13
Er igang med farve mæssigt, men kan ikke få det til at se ud som jeg vil!!!
Avatar billede milo Nybegynder
16. marts 2001 - 08:53 #14
leif>>i 800*600 skal man scrolle vandret for at ku se hele siden
Avatar billede leif Seniormester
16. marts 2001 - 08:53 #15
Jep, ved det er igang.
Avatar billede semot Nybegynder
16. marts 2001 - 08:55 #16
jeg er enie i at de logoer man har set der bliver lavet her inde, liner ikke amatørlogoer.
Avatar billede annikadk Nybegynder
16. marts 2001 - 09:05 #17
jo, kan godt se den, men det roder.
Vil synes det er en ide at du selv indstallerer netscape og tjekker det.
Men på denne url http://annika.dk/aggerbadehotel.jpg vil der midlertidigt være et screenshot af siden i 800*600 i netscape.
Bemærk at det blot er gemt hurtigt i dårligste kvali, men det betyder jo intet for synet ellers.
Avatar billede leif Seniormester
16. marts 2001 - 09:11 #18
annikadk >>> Det kan jeg godt se, må vist hellere installere en netscape der hjemme.
Avatar billede leif Seniormester
16. marts 2001 - 09:23 #19
Men var der nogen der kig igang med at skitsere et grafik element.
Avatar billede cyfer Nybegynder
16. marts 2001 - 16:11 #20
Jeg vil da godt lave noget til dig, hvilke størelser vil du have det i?? og skal det bare være den blå farve som på hjemmesiden?
:))
Avatar billede leif Seniormester
16. marts 2001 - 16:14 #21
cyfer >>> Har kigget lidt på at lave farven en smule lysere, men kom med nogen forslag så skal jeg kigge.

/leif
eksperten@ljnet.dk
Avatar billede cyfer Nybegynder
16. marts 2001 - 16:23 #22
Hmm, her er et forslag. Er det noget i den stil du vil have:))
http://offers.homepage.dk/eksperten/badehotel.jpg
Avatar billede leif Seniormester
16. marts 2001 - 16:29 #23
cyfer >>> Nu hedder det Agger BadeHotel

Men det må gerne være noget der viser Strand, sommer og sol.
Avatar billede cyfer Nybegynder
16. marts 2001 - 16:30 #24
ok, bikser lige noget sammen:))
Avatar billede cyfer Nybegynder
16. marts 2001 - 16:40 #25
Avatar billede leif Seniormester
16. marts 2001 - 16:47 #26
Ja, det nærmer sig, jeg tror at hvis man kunne lave noget i den anden side, altså så der var et eller andet i begge sider, eller kun den ene side, du skal regne med at det billede der ligger der nu, er et krav at det skal ligge der.
Avatar billede nomiz Nybegynder
16. marts 2001 - 16:48 #27
semot:> Ær du så åvså enie i at folk staver som lordt hærinne?
Avatar billede stratoboy Nybegynder
16. marts 2001 - 17:16 #28
Ku\' man få nogle billeder at bruge til det? Hvilken størrelse?

/Anders

P.S. Times New Roman er faktisk en ret dårlig skrift til en hjemmeside. Brug istedet Verdana eller Tahoma.
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 18:39 #29
Jeg vil gerne prøve at lave nogle logoer..
Avatar billede jicki Nybegynder
16. marts 2001 - 21:42 #31
Kan du bruge dem?
Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
16. marts 2001 - 23:39 #32
her har jeg mit forslag:

http://www.3dmaxer.dk/badehotel.gif

håber det falder i din smag :-)

/Xeen
Avatar billede annikadk Nybegynder
17. marts 2001 - 09:59 #33
3dmaxer>> DET er flot, og selvom det ikke er mit spr. vil jeg nu sige at det er min favorit herinde indtil videre.
Avatar billede cyfer Nybegynder
17. marts 2001 - 10:20 #34
leif, kan du vente til efter weekenden, med at få endnu et forslag fra mig. For jeg har min morbror på besøg her i weekenden så vil jeg gerne lige være sammen med ham??
Avatar billede leif Seniormester
17. marts 2001 - 12:06 #35
3dmaxer.dk >>> Cool, helt klart det bedste endtil videre. Nu sidder jeg på en 1024x768 normalt, men siden skal optimeres til 800x600 og når jeg går ned i det, virker det som om at billedet bliver en smule forringet. Hvis det bare er mig er det iorden, men hvis der er noget om snakken, kan billedet så optimeres ???
Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
17. marts 2001 - 12:31 #36
Et billede vil naturligvis se lidt mere kornet ud i 800x600 end i 1024x768, da pixels jo bliver større. Så det kan nok ikke blive bedre. Samtidig skal man også gå på kompromi mellem kvalitet og størrelse på billedet (kb). Logoet fylder omkring de 20 kb, og må helst ikke fylde mere. Der er stadig mange der har 56k og derunder modems.

Hvis det ikke er det du mener med forringet, så forklar venligst lidt nærmere. Er der noget specifikt der bliver ringere?
Avatar billede leif Seniormester
17. marts 2001 - 12:51 #37
3dmaxer.dk >>> Selvfølgelig, det var bare mig der ikke lige tænkte mig om.

strateboy >>> Jeg har kun de billeder der ligger på siden.
Avatar billede leif Seniormester
17. marts 2001 - 16:21 #38
3dmaxer.dk >>> Kan du prøve at lave en uden de der hvide streger ???
Dvs. med en mere flydende overgang mellem billederne.
Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
17. marts 2001 - 17:27 #39
joo, det blev den da vist lidt flottere af synes jeg:
http://www.3dmaxer.dk/badehotel3.jpg
Avatar billede and.vang Nybegynder
17. marts 2001 - 17:38 #41
Damn, det var HOTEl. Retter dem hvis du kan lide dem!

/Anders
Avatar billede and.vang Nybegynder
17. marts 2001 - 17:40 #42
NØØØJ! Det kører... Det var ikke Stratoboy men and.vang der skrev Stratoboys indlæg.

/Anders

Avatar billede leif Seniormester
18. marts 2001 - 17:55 #43
Takker, håber jeg må skrive til dig pr. mail hvis der er problemer med billedet.
Avatar billede leif Seniormester
18. marts 2001 - 17:56 #44
Glemte lige, kan du lave det i en \"mega\" udgave til nogle ophæng som skal hænge ??? Meget gerne i begge udgaver.
Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
18. marts 2001 - 19:17 #45
http://www.3dmaxer.dk/badehotel6.jpg
http://www.3dmaxer.dk/badehotel7.jpg

det går desværre lidt ud over kvaliteten, men det er der ikke noget at gøre ved.
Avatar billede leif Seniormester
18. marts 2001 - 19:19 #46
Takker, 3dmaxer.dk