Avatar billede jan_vernersen Nybegynder
12. december 2004 - 09:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Streger på cdprint.

Har denne printer cai865.
Få hvide streger på cdprint?
Avatar billede bernpak Nybegynder
12. december 2004 - 09:42 #1
Du kan mangle dette farveprofil >cnbjdrn2<.hent den på din cdrom eller canonsite.
Har haft samme problem.
Avatar billede bernpak Nybegynder
12. december 2004 - 09:46 #2
Takker.
Havde faktisk inst. drivere igen men denne kom ikke med.Fandt den på cdromen og probelmet er væk.Læg et svar.
Avatar billede bernpak Nybegynder
12. december 2004 - 09:47 #3
Hermed gjordt.
Avatar billede zenze Nybegynder
12. december 2004 - 10:51 #4
Ja, det er vanskeligt at have to brugere, når man glemmer at logge ud og ind for at snakke med sig selv.
Avatar billede eagleeye Praktikant
12. december 2004 - 11:15 #5
bernpak og jan_vernersen det er ikke tilladt at hvade mere end en bruger profil på eksperten. Ikke nok med dette spørgsmål men alle de røde lamper blinker også i coadmin systemet at det er en person med to brugerenavne da de to navne har været logget ind fra samme PC. Så bernpak du må give de 200 point tilbage til jan_vernersen og lukke den ene af de to brugere.

eagleeye / Coadmin