Avatar billede or.han Nybegynder
11. december 2004 - 23:47 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af papstol

Hej
Ja jeg har så i anledning af et projekt lavet en stol med min gruppe og jeg vil bare høre jeres meninger og kommentarer...
http://www.angelfire.com/oz/ozon/papstol.jpg
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. december 2004 - 23:53 #1
Avatar billede or.han Nybegynder
12. december 2004 - 00:19 #2
bare indsæt linket i browseren selv, så virker det
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
12. december 2004 - 07:46 #3
Som du kan se af den overvældende deltagelse i spørgsmålet, er der vist ingen, der gider.
Kan du ikke lave et link vi bare kan klikke på.
Avatar billede or.han Nybegynder
12. december 2004 - 10:49 #4
det er angelfire som gør det...
Avatar billede el-jacob Nybegynder
12. december 2004 - 22:20 #5
i Firefox kan jeg da bare trykke Ctrl+Venstreklik og så kommer der et billede af en stol lavet af pap - som IMO (ifølgemig) squ da er godt lavet - sidder man godt i den? - måske i skulle putte noget stof på den? + nogle puder eller andet blødt? - hvis jeg må spørge... i hvilken anledning er den der stol lavet som følge af et projekt? (tænker her på 9 kl., 3g. ovs.?) - men respekt da... det må da have taget en del tid at lave den og få det hele til at passe... kunne faktisk godt tænke mig et prøve sit :P
Avatar billede or.han Nybegynder
12. december 2004 - 22:33 #6
den har taget omkring 24 timer at lave... den er faktisk ret god at sidde i, men med noget blødt vil det blive bedre.. det er lavet til et projekt om genbrug/affald på htx 1. år
Avatar billede or.han Nybegynder
12. december 2004 - 22:34 #7
du må da gerne købe den :D
Avatar billede kasper_knaldperle Nybegynder
12. december 2004 - 22:35 #8
Hej or.han den er da blevet rigtig fed!
Jeg smider linket så folk ved hvad du taler om :D
http://www.eksperten.dk/spm/563970
Avatar billede el-jacob Nybegynder
12. december 2004 - 23:48 #9
ahh nu forstår jeg det så (har lige læst kknalds link)... den er pænt meget syret den der stol som er lavet af arkitekten... *LOL* giver mig en idé... det er fordi at jeg har planlagt når jeg engang (om 2 år) bliver 18 og skal flytte hjemmefra så skal jeg lave en hjemmebiograf... og sådan nogle biograf stole er pænt dyre... så kunne man jo lige lave sådan 2 i pap i stedet for ;)

købe den :)? tjae tjener ikke rigtigt nogle penge lige for øjeblikket da det arbejde jeg har er et ikke-frost arbejde (gartneri) så kan ikke undvære det store fra min pengepung..., men vil da gerne smide en 10'er efter den hvis der følger udførlige guides med til hvordan du har lavet den + en kopi af jeres projektrapport (hvis i da skulle lave sådan en) + få at vide hvilken losseplads det var i fik det pap fra gratis :P

jae... jeg har nogle underlige fantasier inde i mit hovede (som desværre først for de flestes vedkommende kan blive ført ud i virkeligheden når jeg er flyttet hjemmefra (da man ikke kan få "arbejdsfred" her i huset))

men en 10'er er squ da ellers godt hva? så hvis du har den der rapport inde på din PC så kan du lige få den udprintet i nogle flere eksemplarer og så lige lave en stol per uge og så kan du da tjene lidt over 500 per år som ekstra indtægt... ikke så dårligt hva ;)?
Avatar billede el-jacob Nybegynder
12. december 2004 - 23:49 #10
P.S. mener seroøst at jeg vil købe det ovenstående beskrevne for en 10'er ;)