Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
15. marts 2001 - 23:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Freepaq?

Hvorfor virker MySQL næsten aldrig på Freepaqs servere? Er det fordi deres server er nede eller så\'ent?
Avatar billede blood Nybegynder
16. marts 2001 - 00:15 #1
Ja det er fordi deres lorte server er nede!

Jeg vil anbefale dig, at flytte til www.whitehat.dk som er oppe 99% af tiden, også er der ingen relkame banner (Heller ikke ved domain)
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. marts 2001 - 01:00 #2
Det kan være de har prob. med MySQL nu som de tidligere have prob. med ASP.

Vil du ud og finde en ny til at hoste dit site, så kig på tommyf´s liste, der er lidt for alle:

http://www.eksperten.dk/spm/53604
Avatar billede gregersp Nybegynder
16. marts 2001 - 11:09 #3
Fra FreePaq til undertegnede:
Vi har desværre en del problemer med overbelastning af vore servere og
vi kan ikke love at det
bliver bedre før vi om 1½-2 måneder skifter serverpark.

Med venlig hilsen
Freepaq Hostmaster
hostmaster@freepaq.dk
Kgs Nytorv 22
1050 København K
fax: 3699 0001

Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
16. marts 2001 - 16:04 #4
hej pcgamez.dk det er mig der hjælper dig lidt med din internet sektion...men jeg vil råde dig til at måske bruge www.web-sale.dk som faktisk er lavet af bacardil.......jeg undre mig lidt hvorfor han ikke reklamere lidt...*GG* nå men prøv den den er dejlig stabil og og der er ikke det lorte freepaq banner på.. :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. marts 2001 - 16:18 #5
*snøft* endelig bliver mit arbejde anerkendt ;o)
Har også web-hotel hos Web-Sale, køre stabilt.
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
16. marts 2001 - 16:23 #6
ps:pcgamez.dk jeg hat ikke fået den mail mail du sagde du ville sende...(med det hele i frames)
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
31. august 2001 - 18:15 #7
Ellers tak for hjælpen!!