Avatar billede stroke1 Nybegynder
08. december 2004 - 21:49 Der er 11 kommentarer

2 pcer i netværk

Hej.
Jeg har lige koblet mine 2 pcere sammen med et krydset kabel og gennemført netvæwksguiden, men ka bare ikke finde ud af at overføre filer mellem dem. Hvordan gør man det ??
Avatar billede jacobsm Nybegynder
08. december 2004 - 21:54 #1
Du skal højre-klikke på en mappe du gerne vil dele (gøre tilgængelig) på netværket, og aktiver det for den aktuelle mappe.
Avatar billede stroke1 Nybegynder
08. december 2004 - 22:01 #2
hvordan kan det være at jeg ikke kan se de samme filer på begge pcere under delt dokumenter ??
Avatar billede stroke1 Nybegynder
08. december 2004 - 22:10 #3
og deling er aktiverte
Avatar billede jacobsm Nybegynder
08. december 2004 - 22:10 #4
kan du være mere specifik?
Avatar billede jacobsm Nybegynder
08. december 2004 - 22:12 #5
kan du kun se nogle af filerne, eller kan du slet ikke se nogen? kan du se den anden computer? kan du se den delte mappe?
Avatar billede stroke1 Nybegynder
08. december 2004 - 22:51 #6
jeg kan kun se dem der ligger der fra starten. Ved ikke om jeg ka se den anden pc. Ka godt se den delte mappe
Avatar billede stroke1 Nybegynder
08. december 2004 - 22:59 #7
ka bare ikke finde ud af at overføre fra den ene til den anden
Avatar billede stroke1 Nybegynder
08. december 2004 - 23:07 #8
ingen der ka guide mig lidt ?
Avatar billede stroke1 Nybegynder
08. december 2004 - 23:30 #9
Er det ikke bare at overføre filen der skal deles til delte dokumenter, og så burde jeg kunne benytte den på begge pcere, eller er det helt galt ??
Avatar billede patrion Nybegynder
26. december 2004 - 10:52 #10
Du kan prøve at lave en ny protocol på hver maskine.
Gå til dit lan og vælg ipx/spx/netbios under installer.
Den køre på computernavn og ikke i.p.
Husk også lige at køre en "guiden netværksinstallation" den finde du i kontrolpanet på din xp maskine.
Så er jeg sikker på at det kommer til at virke.
Husk at genstarte.
Avatar billede patrion Nybegynder
08. januar 2005 - 12:32 #11
Hvordan går det?