Avatar billede hvn70 Nybegynder
08. december 2004 - 20:01 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Driver til Canon BJC-250

Hej eksperter...

Jeg har en printer af mærket Canon BJC-250.
Den har tidligere været brugt samnmen med min ældre pc, sammen med windows 95. De drivere der fulgte med printeren understøtter kun windows 3.1, -95, -98.
Min nye pc kører windows XP, og nu er spørgsmålet hvor jeg finder en driver der får printeren til at virke igen....?
Avatar billede 011268 Nybegynder
08. december 2004 - 20:30 #2
Avatar billede kox Nybegynder
08. december 2004 - 20:36 #3
du er for langsom 011268 :o)
men husk at 36 ingen alder er *G* (og tillykke lidt forsinket...)
Avatar billede 011268 Nybegynder
08. december 2004 - 20:49 #4
ok kox takker for komplimenget.
men jeg var faktisk hurtigst,da jeg ville trykke på send kom min datter ind
og ville vide hvornår julemanden kom igen (søndagsgave)og så fik jeg ikke lige sendt den!!! ha_ha undskylninger.
du vandt, du havde også den bedste sti tillyke.
Avatar billede kox Nybegynder
08. december 2004 - 20:51 #5
3½ minuts kvalitetstid med datteren *G*
Avatar billede 011268 Nybegynder
08. december 2004 - 20:54 #6
du ved en pige med julelys i øjnene,det kan gøre enhver mand svag ved tastaturet.
Avatar billede hvn70 Nybegynder
09. december 2004 - 08:05 #7
Tak for hjælpen....
Avatar billede kox Nybegynder
09. december 2004 - 10:40 #8
æh halløj hvad skete der? kunne du ikke bruge nogen af linksene??
Avatar billede hvn70 Nybegynder
09. december 2004 - 15:46 #9
Fik kox ikke mine point..??
Avatar billede kox Nybegynder
09. december 2004 - 16:05 #10
næee dem nappede du vist lige selv :o)

det går nu nok altsammen alligevel.
en anden gang bør du bede dem der har hjulpet dig om at lægge et svar hvis de kun har lagt deres besyv som kommentarer. du kan nemlig kun give point til svar. det er 'god tone' her på eksperten at lægge kommentarer istedet for svar hvis man ikke er 1000% sikker på at det er løsningEN, derfor har både 011268 og jeg ikke 'svaret' med svar.
her: http://www.ebruger.dk/faq/ kan du læse meget mere om hvordan det hele virker, det er meget nemmere at få hjælp næste gang hvis du følger 'normerne'

hvis der er noget du er i tvivl om er du selvfølgelig velkommen til at spørge...
Avatar billede hvn70 Nybegynder
09. december 2004 - 19:35 #11
1000 tak for venligheden...
Jeg skal læse på lektien inden næste spørgsmål..