Avatar billede blumis Nybegynder
07. december 2004 - 15:25 Der er 2 kommentarer

Geninstallering af Windows XP med RAID

Hej!

Jeg vil gerne geninstallere Windows XP på min maskine, men når jeg booter fra cd'en og vil til at installere, siger den at den ikke kan fortsætte da den ingen harddisk fandt.

Jeg har prøvet at trykke F6 og installere WinNT Promise FastTrack100 <tm> Lite/Simple Controller fra en diskette, men lige lidt hjælper det.

Hjælp mig.
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2004 - 15:31 #1
Og du er sikker på at det er den rigtig driver ?
Har du også konfigureret dit RAID set i BIOS ?
Avatar billede blumis Nybegynder
07. december 2004 - 15:37 #2
Ja, det skulle være den rigtige driver.

Og ja, jeg har oprettet et array hvis det er det du mener. Det er ikke en "ren" disk.