Avatar billede coben Nybegynder
06. december 2004 - 20:29 Der er 5 kommentarer

bgsound på alle siderne?

Hej med jer

haaber nogen kan hjaelpe mig,

Jeg vil har baggrunds musik paa en website.
Derfor skriver jeg <bgsound src="1.mp3">
Men hvordan for jeg den til af blive i nummert, hvis jeg feks. linker til side2?

paa forhaand tak.

vh
coben.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
06. december 2004 - 20:34 #1
kan du ikke bruge en frame ?
Avatar billede coben Nybegynder
06. december 2004 - 20:47 #2
hm, jeg ved ik hvad en frame er?
Hvis du ku skrive det som en attribut, eller et tag ville det vaere en stor hjaelp.
Det eneste jeg ved er hvis jeg skriver <bgsound src="1.mp3"> spiller musik nummer 1, men hvis jeg linker til side2, starter den forfra.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
06. december 2004 - 20:50 #3
Du kan læse lidt om det her:
http://html.dk/tutorials/html/lektion12.asp
Avatar billede coben Nybegynder
06. december 2004 - 21:02 #4
Jeg forstaar godt din ide,jeg bare ik har lavet websitet i frames.
Der maa vaere en anden loesning, uden de frames :/

Men ellers takker for ideen :)
Avatar billede olebole Juniormester
06. december 2004 - 22:48 #5
<ole>

Ja, du kan lægge den i en popup - men det bliver løsningen lige dårlig af. Der er desværre ikke en løsning på dit problem ... det kan ikke styres via JavaScript under HTML.

I øvrigt burde du måske lave en knap, så brugerne kan tilvælge 'musik' i stedet. Der er mange musikalske mennesker blandt WWW-brugerne og mange af dem bliver vældig irriteret over 'musik' på websider. Som oftest er det endnu mere irriterende end rotterende giffer  ;o)
Hvis du gerne vil beholde dine brugere, så lad dem vælge 'musikken' til, hvis de vil have den.

/mvh
</bole>