Avatar billede xizang Nybegynder
06. december 2004 - 18:33 Der er 4 kommentarer

usb mp3 afspillere- kan de lades op i usb drevet ?

Hej

Vil have mig en lille usb mp3 afspiller

Det skal være en af de der man også kan lagre data på

Så var det jeg tænkte.. når man sætter den i usbdrevet, lader den så sig selv op ?

tænker på at købe denne :

http://salg.tdc.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/TDC-Privat-Site/da_DK/-/DKK/ViewProductDetail-Start;?ProductUUID=018KamdMO5kAAAD9s2afipTI&dogtag=tdc_p_data_mp3
Avatar billede htmlkongen Novice
06. december 2004 - 19:20 #1
Yderst ukendt produkt :S Google finder 4 links :S http://www.google.dk/search?hl=da&q=SMRHD1&meta= Inklusiv dit :S Når der ikke er mere info end de 4 links - så er det svært at sige. Men mange MP3 afspillere lader op via USB så det er da ikke umuligt :D
Avatar billede xizang Nybegynder
06. december 2004 - 20:08 #2
Oki, det var sådan også bare det jeg ville vide :)

Tager selv ned i butikken og spørger :)

tak for hjælpen
Avatar billede htmlkongen Novice
06. december 2004 - 20:18 #3
Selv tak :) - Nok det bedste du kan gøre :D
Avatar billede sago Nybegynder
06. december 2004 - 22:11 #4
Da den bruger 1 stk. AAA batteri, så er det ikke ret sandsynligt at det kan oplades via USB. Det skal der oftes et indbygget batteri til. (efter hvad jeg har set rundt omkring på andre afspillere - jeg kender ikke denne afspiller)