Avatar billede jakob_gb Nybegynder
06. december 2004 - 15:40 Der er 4 kommentarer

Kan ikke finde min cd til bundkortet

Hva kan min computer ikke, hvis bundkortet ikke er installeret?? Jeg kan ikke finde cd´en til at installere bundkortet :(
Avatar billede madshammer Nybegynder
06. december 2004 - 15:46 #1
Så vidt jeg ved virker din computer slet ikke, hvis dit bundkort ikke er installeret... så hvis din computer virker, er dit bundkort sandsynligvis også installeret med en eller anden form fra standard drivere fra Windows XP-CD'en (eller hvad du kører)

-Mads Hammer
Avatar billede jesper_bn Nybegynder
06. december 2004 - 15:46 #2
ik noget spec. andet end feks. lydkort og netkort mm. ik virker hvis det sidder der på
Avatar billede madshammer Nybegynder
06. december 2004 - 16:00 #3
Nå ja, naturligvis virker onboard enheder ikke, men der er nok hjælp at hente, selvom du har onboard lydkort, hvis du kan få din computer op og køre, og komme på nettet.

http://www.computerhope.com/drivers/mb.htm
http://www.transcend.com.tw/english/Motherboard/Drivers.asp

Har ikke tjekket siderne, jeg søgte bare på google.

-Mads Hammer
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2004 - 16:17 #4
En anden vigtig ting du skal ha' installeret, er drivere til dit chipset.
Skriv hvilke bundkort du har, og jeg skal se om jeg kan finde hvad du skal bruge