Avatar billede kwanstudios Nybegynder
04. december 2004 - 01:22 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Tungsten E + GPS?

Kære eksperter!

Jeg er den glade ejer af en Tungsten E, som jeg flittigt benytter. Jeg har dog nu fået et nyt behov i form af ny stilling, hvor jeg får brug for en GPS funktion i bilen. Tungsten'en er jo oplagt til dette, derfor søgte jeg lidt på sagen.

Jeg har kun kunnet finde frem til at man kan købe Kirrio GPS modul sammen med PDA'en som bundle, men ikke selvstændigt? Hvordan køber jeg et GPS modul separat?

Håber på hjælp - og på forhånd tak!
Avatar billede macintosse Nybegynder
04. december 2004 - 14:06 #1
har du prøvet http://www.pdashoppen.dk
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
04. december 2004 - 14:53 #2
Ja, der er intet! :(
Avatar billede slumtiger Nybegynder
17. december 2004 - 10:50 #3
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
17. december 2004 - 12:25 #4
slumtiger.. Så vidt jeg kan se har de kun den samlede pakke også?
Avatar billede slumtiger Nybegynder
17. december 2004 - 12:46 #5
Det er muligt. Jeg købte en separat GPS til min treo600 hos dem og antog at man så også kunne til TE.
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
07. januar 2005 - 12:07 #6
:(