Avatar billede freddyhansen Nybegynder
03. december 2004 - 20:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke lave Ghost

Hej
Jeg bruger Norton Ghost 2003 det går fint til ghost skal brændes på CD så skriver den undersøger NTFS volume og så sker der ikke mere i lang tid og så genstarter computeren
Jeg har prøvet at lave en image fil pa andet drev vil ikke og på Cd det vil den heller ikke jeg har opdaterert norton ghost det hjalp heller ikke
Jeg køre XP '
Avatar billede fnis Juniormester
29. december 2004 - 23:24 #1
Har du opdateret Ghost 2003.
Har hørt at den skal opdateres for at kunne arbejde NTFS
Avatar billede freddyhansen Nybegynder
30. december 2004 - 00:29 #2
Ja jeg har opdatert men også fundet ud af at der er en fejl på HD. der er 5 sektor der ikke er læsebar, så det bøvler jeg med at få reperert, men har ikke fundet noget der kan
Avatar billede freddyhansen Nybegynder
10. januar 2005 - 17:48 #3
ok