Avatar billede rikkine Nybegynder
03. december 2004 - 17:43 Der er 6 kommentarer

Driver til webtech modem

Hejsa.

Jeg søger efter en driver der kan kører på en bærbar webtech.
OS er ME.
modemmet er et 56k modem.

Den siger noget med modem 1200 lbs.

Den er fra ca. 2000

Nogen der kan hjælpe mig?

Hilsen Rikkine
Avatar billede nopsen Ekspert
03. december 2004 - 19:19 #1
prøv at skriv navn og model på din bærbar, så kan vi finde et link til de rigtige drivere.
Avatar billede rikkine Nybegynder
03. december 2004 - 20:40 #2
det er en webtech N380 S8
Avatar billede nopsen Ekspert
03. december 2004 - 21:14 #3
jeg forstår godt du har svært ved at finde den, jeg leder videre og vender tilbage enten i dag eller i morgen hvis ikke andre har fundet noget inden.
Avatar billede nopsen Ekspert
04. december 2004 - 18:04 #4
er du helt sikker på det model navn? jeg kan intet finde nogen steder på det.. prøv evt at hente dette program, det kan fortælle hvilke dele du har i maskinen og i mange tilfælde giver den også links til drivere.
http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en
Avatar billede nopsen Ekspert
10. januar 2005 - 03:19 #5
nogen fremskridt?
Avatar billede rikkine Nybegynder
10. januar 2005 - 17:00 #6
ja og nej...
Jeg leder selv ...

Rikkine