Avatar billede dr-taz Nybegynder
02. december 2004 - 17:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ny Skærm til min PC.

Hejsa alle.

Først Jeg har kigget meget efter en NICE TFT skærm men kan de overhovedet konkurrere med en CRT skærm da jeg ofte læser er er pixelfejl på skærmene og det er ikke særlig fedt at se på?

MAX pris ca 3500 kr og det er også MAX!

Og det ville være fedt med en DVI da det er et klart bedre end VGA hvad jeg har hørt.

Til spørgsmålet :

Jeg er på udkig efter en ny fed Skærm til min pc.
Som skal kunne klare ALLE de nyeste FPS spil, generelt alle nye spil DETTE ET KRAV!
Den skal bare have SUPER opdaterings hastigheder den skal kunne klare både mørke og lyse scener uden problemer og til sidst skal jeg kunne klare at se på den i timer ad gangen da jeg arbejder men hjemmesider.

Jeg har selv denne som jeg ikke er særlig tilfreds med mere få ondt i hovedet af at se på den i for lang tid af gangen.

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=77356

Jeg er åben for forslag da jeg ikke har så meget styr på hvilke specs der er gode og om de holder hvad de lover og om den overhovedet er noget værd.

da jeg tit kigger på edbpriser og ser hvad folk giver af stjerner på varen, så ser man ofte mange giver 1 eller 5 * og vælger at stille et spørgsmål istedet for og det kan man ikke bruge til så meget, og jeg er samtidig en af dem som ikke vil købe alligevel hvis der bare er en bruger MED en virkelig god begrundelse for hvorfor man ikke skal købe.

Undskyld denne lange stil :-(.

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede peet-49 Novice
02. december 2004 - 18:04 #1
Denne bruger jeg selv, den er fra fabrikken garanteret uden pixelfejl, det gives der 3 års garanti på. Er hurtig nok til spil.
http://ph-computer.dk/ny/default.asp?vare=301
Avatar billede peet-49 Novice
02. december 2004 - 18:05 #2
Jeg sidder ved skærmen ca. 16 timer dagligt uden problemer.
Avatar billede doublejoble Praktikant
04. december 2004 - 00:17 #3
Hej dr...

Lige en lille sidebemærkning angående pixelfejl - der er jo 14 dages returret på alt købt over nettet.
Når jeg køber en fladskærm med pixelfejl returnerer jeg den asap.
Det er godtnok lidt besværligt og koster en gang porto, men jeg ville aldrig beholde en skærm til flere tusinde kr. med pixelfejl.
Avatar billede dl Nybegynder
08. december 2004 - 19:02 #4
se på denne  http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=40769

kan også er på  http://www.xerox-displays.dk/products/prodView.asp?id=363

Nu skal du lige tænke på at der er sket en stor udvækling inde for TF, så vent hvis du kan :P

Jeg købte denne skærm, du kan lige lidt her, hvad folk siger:  http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=40769&Bedom=true

//dl

ved ikke om det vær noget du kunne bruge... jeg elsker den :P
Avatar billede dr-taz Nybegynder
14. december 2004 - 22:49 #5
husk at skrive svar ellers kan jeg ikke give point hvis jeg skal lukke dette ''topic''.

Tak dl denne Xerox er virkelig lækker, og køber den når jeg har råd efter jul :P.
Avatar billede dl Nybegynder
15. december 2004 - 06:21 #6
Hvis du har danskebank (netbank) så skulle jeg mene det er den de har på tilbug til ca. 3000... En forsikring på din skærmm ville ikke være dårlig...
jeg har ikke selv oplevet fejl på min endnu ... men man ved aldrig hvornår de kommer, samt hvis du også selv få lavet en lille skade på den.

Hvis du nu køber denne skærm, så vil jeg tillade mig at komme med det "svar".. :P

//dl