Avatar billede salle Nybegynder
02. december 2004 - 13:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

trådløs netkort alm. router

Er der en måde at koble en pc med et trådløst netkort til alm. router

Jeg har i forvejen 2 pc´er der køre alm. netkort og ønsker ikke at investerer i 2 nye trådløse + trådløs router
Avatar billede areon Nybegynder
02. december 2004 - 13:13 #1
Ikke umiddelbart mester.. :( Jeg har dog set at du Fra din Router kan tilkoble en Trådløs switch/hub og derigennem tillade trådløst netværk.. egentlig ligesom man almindeligt udvider et netværk med en extra hub eller switch...
Netværks signalet de sender er jo det samme så snart der bare er et Lyskryds (Hub/Switch) imellem til at guide trafikken.

Med venlig hilsen
th
Avatar billede jens-henrik Nybegynder
03. december 2004 - 00:00 #2
ja som skrevet skal du ud og investere i en trådløs router men den smider du bare på den gamle router som du ellers ville sætte en pc til! også skulle det virke..