Avatar billede mal_t Nybegynder
30. november 2004 - 17:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

CPU problemer

Jeg har før haft problemer med min cpu, men ikke på samme måde som lige for tiden!

Hvis jeg intet foretager mig, lægger mit cpu-forbrug på ca. 2%, hvilket jo er fornuftigt nok - men ligeså snart jeg åbner en internetside, en mappe, msn eller hvad ved jeg flyver CPU-forbruget op på vildt høje tal!

Alle gode ideér til løsning af problemet modtages.
Det der virker belønnes med 200 point!
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
30. november 2004 - 17:31 #1
Det vil det ALTID gøre lige meget hvad du gør...
Avatar billede bredker Nybegynder
30. november 2004 - 17:32 #2
er det i længere tid eller kun kort den gør det
Avatar billede mal_t Nybegynder
30. november 2004 - 17:33 #3
Mit stiger, bare jeg åbner explore!
Og det er altså til 100% hvilket gør at mit ikke så gode lydkort ikke kan afspille musik uden og "hakke"
Avatar billede spine Nybegynder
30. november 2004 - 17:33 #4
hvis blot det er en "system idle process" eller noget i den stil som benytter CPU, så er det ok... så er det fordi alle ressourcer udnyttes som de skal .... men det er klart at hvis det medfører systemet hænger, så er det noget andet galt, prøv at sortere cpu kolonnen i task manageren, og se hvilke processor det er som tager al din kraft.
Avatar billede mal_t Nybegynder
30. november 2004 - 17:36 #5
bredker - kun kort, men uanset hvad jeg gør flyver den tårnhøjt - så det er jo næsten konstant.

Det er nok taskmgr.exe der bruger mest, men det er sådan set alle processere der stiger, hvis altså jeg bruger dem.
Avatar billede peet-49 Novice
30. november 2004 - 17:52 #6
Har du tjekket for virus/spyware?
Avatar billede bredker Nybegynder
30. november 2004 - 20:34 #7
når det kun er kort , er det normalt
men som per56 siger , så få den lige tjekket for spyware
kom med en hijackhis log
Avatar billede mal_t Nybegynder
27. december 2004 - 02:33 #8
jeg købte en ny comp. fuck det!