Avatar billede u-god Nybegynder
30. november 2004 - 11:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Leje af snowboard

Jeg vil gerne leje et snowboard, støvler og briller. men hvor kan jeg det? nogen der kender et sted i Århus eller omegnen?
Avatar billede rapstar Nybegynder
30. november 2004 - 13:27 #1
hey..

denne side burde hjælpe dig :)
http://www.dkg.dk/dkg/658.htm
Avatar billede u-god Nybegynder
30. november 2004 - 14:54 #2
hmmm jeg kan jo ikke rigtig få noget der? det og jo priser til nogen andre mennesker der skal på ski ferie sammen.. altså en form for pakke ordning. Jeg skal jo bruge et sted der leje udstyr ud til "normale" mennesker der selv har en ferie at tage på men mangler ski/snowboard udstyr. er der ikke en eller anden fix butik der leje sådan noget geil ud?
Avatar billede u-god Nybegynder
30. november 2004 - 22:19 #3
jeg har selv fundet et sted.. så jeg lukker den her tråd
Avatar billede el-jacob Nybegynder
30. november 2004 - 23:01 #4
u-god kommer du ikke lige med et navn på eller link til det der sted... Eksperten er jo til for at man kan få svar på sine spørgsmål, bl.a. ved at søge... og hvis man nu fandt denne tråd og så at du selv havde fundet svaret, men ikke delt det med os andre, så ville man godt nok ærgre sig... = kort fortalt, fortæl os hvad du fandt ud af så vi andre også kan få gavn af tråden...

MvH El Jacob
Avatar billede u-god Nybegynder
30. november 2004 - 23:36 #5
yes sir.. jeg tror ikke at de har en hjemme side men det en butik der ligger i århus der lejer snowboard udstyr ud til en rimelig pris.. hvis i vil snakke med dem kan i ringe på det her nummer: 86132090