Avatar billede jan_vernersen Nybegynder
29. november 2004 - 22:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

DoS på Dlink router.

Hej
Faldt lige over denne.
Bør DoS være sat til Enabled eller Disabled på en Di804hv router.
Og hvis den aktivers giver det så ulemper?
Står som Disabled
Jan
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2004 - 23:41 #1
Ja, det kan absolut anbefales at sætte den til enabled.

se her: http://www.net-faq.dk/faq.pl?get=dos
Avatar billede jan_vernersen Nybegynder
04. december 2004 - 08:55 #2
Takker for dit svar.
Men hvad med ulemper?
Det er må være en grund til at den er fravalgt som default.
Denne site har jeg selv fundet før mit indlæg.
Jeg ved godt hvad DoS står for.Men undre mig over hvorfor denne står som Disabled på min Router.
Avatar billede jan_vernersen Nybegynder
05. december 2004 - 09:33 #3
Lukker.
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2004 - 12:59 #4
Det var da pænt af dig at nuppe dine egne point......
Ulempen er kun at det kræver lidt flere resourcer fra din router.
Avatar billede jan_vernersen Nybegynder
05. december 2004 - 13:05 #5
Nuppe min egen point? Der kom jo ingen svar.Og gider ikke have åben tråde.
Men hvis du er mavesur over 20 point opretter jeg da bare et nyt spørgsmål.
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2004 - 13:20 #6
jan_vernersen >> Mavesur..... - ja, det blir jeg sgu nu.

Jeg svare på dit spørgsmål d. 29/11.
Det svar afviser du, (af hvilken grund aner jeg ikke), du uddyber så dit spørgsmål 5 dage senere. Men samtidig lukker du selv ca. 40 min. senere og nupper dine egene point, med det argument, at du ikke vil ha' åbne tråde.....
Hvordan fanden vil du ha' at folk skal nå at reagere på det ?????

Jeg kan sgu nok godt overleve 20 point, men irritere mig bare at du lukker spørgsmålet, før man kan nå at svare på dit spørgsmål.
Idéen med Eksperten, er jo at man har et spørgsmål, hvor man udlover et vist antal point for rigtig svar.
Ikke at man lukker det igen, fordi folk ikke har lagt svar, eller fordi man ikke gider at ha' åbne tråde.
Avatar billede jan_vernersen Nybegynder
05. december 2004 - 13:23 #7
Gir op.
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2004 - 13:27 #8
ja, en kommentar til mit indlæg, er vel mere end man kan forvente af dig.
For du har vel indset at dit indlæg ikke holder....
Avatar billede jan_vernersen Nybegynder
05. december 2004 - 13:28 #9
ja og du får ret.