Avatar billede musti776 Nybegynder
29. november 2004 - 16:41 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Søger Partner/Programmør

Hej med jer..

Jeg søger nogle partner/programmør(ASP) til at "kopiere" nogle succe historier (hjemmesider) fra et land til et andet hvor man ikke har prøvet det endnu...

Jeg ved/hørt, at der virkelig er mange der har haft held med det.. Så det bliver ikke noget man ikke har prøvet før...

I starten vil jeg selvfølgelig selv dække alle omkostninger der skulle være... Alt fra domæne til markedsføring af sitet på den pågældende land.. Jeg kan desværre ikke tilbyde nogle form for betaling til at starte med.

Det eneste jeg forventer af jer er, at være engageret og loyale. SÅ vi kan stole på hinanden 100 %.

SÅ fremt vi begynder med at tjene penge (som vi så selvfølgelig gøre) bliver indtjeningen fordelt lige mellem parterne...

Hvis der er nogle der kunne være interesseret, er i velkommen til at smide en email af sted til mustio (snabel a) tiscali.dk

Så jeg kan komme med en lidt mere uddybelse af mine planer for at høre om det var noget for jer.

Lidt personligt oplysning.
22 år.
Er blevet færdig med HH i sommers og begyndt at arbejde som elev i en telefoni virksomhed.

Har igennem årene arbejdet for mindre og mellemstore virksomheder som webdesigner. Både på fuldtid og som freelancer.

Lige for tiden har jeg selv nogle kunder hvor jeg sørger for opdateringer og vedligeholdelse af deres sider.

Glæder mig til at høre fra jer.

//Musti
Avatar billede askhoej Praktikant
29. november 2004 - 17:04 #1
Det ser ikke ud til at din e-mail-adresse virker?
Avatar billede musti776 Nybegynder
29. november 2004 - 19:58 #2
Tiscali har åbenbart nogle problemer med mails... Så midlertidig kan jeg kontaktes via musti776@icqmail.com
Avatar billede musti776 Nybegynder
29. november 2004 - 21:09 #3
nu virker mustio (snabel a) tiscali.dk igen... :)
Avatar billede askhoej Praktikant
29. november 2004 - 22:42 #4
mail sendt :-)
Avatar billede musti776 Nybegynder
30. november 2004 - 09:56 #5
svar sendt :)
Avatar billede areon Nybegynder
30. november 2004 - 12:01 #6
Hej igen Musti... som jeg beskrev til dig tidligere i den anden diskutions streng, ja så har jeg allerede et par complette forretningsplaner. (Både rapport og Portaler.) Du siger du ønsker at starte koncepterne i udlandet. Hvilke lande snakker vi her og hvilke resspurcer har du i det land?? vil du selv flytte dertil??

Jeg er meget interesseret i at finde ud af noget med dig så hvis du kunne besvare disse ovenstående spørgsmål på min mailadresse ts@net4you.bg kan vi snakked videre der...

Med venlig hilsen
Thomas
Avatar billede musti776 Nybegynder
30. november 2004 - 13:11 #7
mail sendt thomas :)
Avatar billede rapstar Nybegynder
30. november 2004 - 13:50 #8
Hej Musti

Jeg er meget intereseret! er det ok hvis jeg sender dig min mail?¨
Mvh
Rasmus
Avatar billede musti776 Nybegynder
30. november 2004 - 14:14 #9
Hej Rasmus...
Det er du velkommen til :)

mustio (snabel a) tiscali.dk
Avatar billede bjawnie Nybegynder
27. december 2004 - 18:59 #10
Hi,

Bare lige for at følge lidt op på indlægget.

Søger du stadig en programmør?

Cheers
bjawnie
Avatar billede musti776 Nybegynder
28. december 2004 - 00:25 #11
hej bjawnie,

hvis du kan smide en mail af sted til den den ovenstående mail adresse kan vi tage den derfra....

Musti
Avatar billede theprofessor Nybegynder
25. januar 2005 - 18:23 #12
er det nu lovligt at kopiere indholdet fra en hjemmeside uden tilladelse?
Avatar billede musti776 Nybegynder
25. januar 2005 - 18:58 #13
det er heller ikke indholdet men idéen bag konceptet man kopiere...