Avatar billede kongstad Nybegynder
29. november 2004 - 15:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Afvikle produkt fremvisning på 4 vægmonteret fladskærme[Hjælp!]

Hej.

Jeg skal sætte 4 fladskærme op på en væg hvoraf 4 forskellige Powerpoint præsentationer afvikles på hver skærm samtidigt. Der skal også være mulighed for at et af produkt fremvisningerne kan forstørres op som et stort billede.

Jeg leder efter et share/freeware program der har denne funktion.

Jeg har et Matrox grafik kort der kører 4 skærme helt perfekt. Men som sagt er der afviklingen af Dias Showet der er et problem.

Har du nogen forslag til et program, eller alternativer til powerpoint?
Avatar billede bleze Nybegynder
30. november 2004 - 00:42 #1
Mere end 1 skærm, så kan man ikke komme uden om http://www.realtimesoft.com/ultramon/

Held og lykke med at fuldføre projektet
Avatar billede kongstad Nybegynder
01. december 2004 - 10:56 #2
Powershow43 hvilket er et tilføjelses program til Powerpoint udføre den ønsket funktion. Problemet lå også halvt i at det AGP med 2 digitale udgange ( 4 Skærm udgange ) fra Matrox er #%(/"#! Så løsningen var at købe fire billige pci skærmkort.