Avatar billede boye101 Nybegynder
28. november 2004 - 19:36 Der er 6 kommentarer

Mine Poker programmer virker ikke.

Mit problem er at efter jeg har downloaded win xp service pakke 2 virker mine 2 pokerprgrammer ikke. Hver gang jeg starter dem, går den i stå og svare ikke. Vi taler om poker programet Ladbrokes poker og Pacific poker.

Hvis nogen kender svaret så HJÆLP
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2004 - 19:42 #1
Spiller du online ? (jeg kender ikke programmerne)
Avatar billede nopsen Ekspert
28. november 2004 - 19:48 #2
har du prøvet at geninstallere dem?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
28. november 2004 - 19:50 #3
Det kan jo være at SP2's sikkerhed lukker af for 'et eller andet' på disse sider pga. risiko for Virus/Spyware snavs ?

Skriver IE noget i en (rød?) linie øverst i IE's vindue ?
Avatar billede boye101 Nybegynder
28. november 2004 - 19:51 #4
Ja jeg spiller online, og ja jeg har prøvet at geninstallere
Avatar billede boye101 Nybegynder
28. november 2004 - 20:00 #5
Skriver IE noget i en (rød?) linie øverst i IE's vindue ? <----gider du forklare dette