Avatar billede awat Nybegynder
28. november 2004 - 18:32 Der er 4 kommentarer

Hjælp koderne

Hej

Jeg har hørt at man kan gå ind i styrsystemet og se hvilken af koder der er indtastet på den her computer.

Er der nogen der ved hvor man kan se koderne?

Jeg har meget brug for det fordi jeg har glemt min kode til en brugernavn på en side.

Håber i forstår hvad jeg mener!
Avatar billede bredker Nybegynder
28. november 2004 - 18:38 #1
har du krydset af ved "husk kode " så det står med *******
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. november 2004 - 18:40 #2
Hvis det er en internet side, og du har valgt "automatisk login" (eller noget i den stil), skulle du gerne have en cookie på din computer, som indeholder dit password.

Hvis det er noget Windows relateret noget, og du kan se "******", kan du bruge et program som Revelation til at se koden

Hvis det er noget Windows relateret noget, f.eks. en bruger profil, kan du ikke hente passwordet frem.
Avatar billede awat Nybegynder
28. november 2004 - 22:57 #3
Hvad er den program som laver (*********) til cifrene?
Avatar billede bredker Nybegynder
29. november 2004 - 22:40 #4
http://www.snadboy.com/
det er revelotion du skal hente
når det er indstaleret er der en ring med et X i øverst , træk det ned over koden med musen , så viser den det i rigtige bokstaver