Avatar billede keysertr Nybegynder
28. november 2004 - 14:50 Der er 2 kommentarer

Computeren genstarter

Hej.
Jeg har en p4 3.0 med et Abit IS7-E2 og et ATI Radeon 800XT. Mit problem består i at min computer genstarter når jeg er inde i Counterstrike. Der kan gå fra 1 min til 30 min. Jeg har prøvet adskillige forskellige drivere.
Hjælp !!

på forhånd tak
Avatar billede freehelp Praktikant
28. november 2004 - 15:05 #1
Prøv lige at gøre sådan:

start>kontrolpanel>system>advanceret>indstillinger for start og genoprettelse og fjern fluebenet udfor genstart automatisk.

Tjek evt din temperatur i bios eller med dette
http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en&pageid=1

installere>indunder PC og sensor
Avatar billede freehelp Praktikant
28. november 2004 - 15:39 #2
http://eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=keysertr&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

akkkk ja dig ser vi nok ikke mere til, og min hjælp er stoppet indtil du får bragt orden i de uafsluttet spørgsmål :-)

Held og lotto