Avatar billede gizp Nybegynder
28. november 2004 - 13:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

UngStudie.dk nyt design

Hej eksperter ;)

Jeg har siddet og bikset lidt med et nyt design til www.ungstudie.dk

Designet skulle være overskueligt, have god plads til indhold samt være ungdommeligt.

Det jeg er kommet frem til er http://ungstudie.dk/new/

Så hvad synes I?

/gizp
Avatar billede krogsager Nybegynder
28. november 2004 - 13:35 #1
Jeg synes det "gamle" design er bedst, det nye topbanner er alt for rodet :-/
Avatar billede basementjack Nybegynder
28. november 2004 - 13:58 #2
Jeg er enig med krogsager, det nye er fint, men for uroligt..
Avatar billede lazlowdk Nybegynder
28. november 2004 - 15:49 #3
jeg syntes nu det nye er klart det fedeste... det er mere levende... det gamle er for syntetisk og uægte...... ikke noget der tiltaler mig..... så det nye er fedest..!!
Avatar billede karleister Nybegynder
28. november 2004 - 20:42 #4
Det Nye design er noget mere punk", og jeg tror også at det rammer de unge bedre.....men det er rodet!....
Prøv med en lys grå baggrund. grunden til at det virker rodet, skyldes sikkert manglen af opdelingen en sitets funktioner. Og så måske at du skal have en´kontrastfarve på !!, da rød hvid og sort er meget POWPOW...der er knald på den kombination(som en ekstrablad spiseseddel)....prøv med http://colormixers.com/mixers/cmr/
Held og lykke og håber det er forståeligt!!
karleister:-)
Avatar billede gizp Nybegynder
29. november 2004 - 12:21 #5
Nu vil jeg lige sige at siden kun fungerer 100% i IE ;P De andre browsere kan åbenbart ikke lide alt mit CSS. (Der er sidebordere på)

Men der skal en baggrund på, og nok også noget boks ting til log ind, og det der skal være i den anden side ;)
Avatar billede gizp Nybegynder
09. februar 2005 - 13:32 #6
Lukker //