Avatar billede gulekings Nybegynder
28. november 2004 - 12:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilke ram jeg bruge

Hej E's!
Jeg skal sætte mine gamle ram over i en anden maskine (hvis det kan lade sige gøre!)
Hvordan kan jeg se om de ram jeg sætter i passer sammen med dem som sidder der i forvejen? Og er der noget jeg ellers skal vide før jeg går i gang?
På forhånd tak for hjælpen :)
Avatar billede bredker Nybegynder
28. november 2004 - 12:47 #1
det første du sikre dig er at det er samme type
smøj ærmet op og hav armen på kabinettet mens du sætter dem i , så du aflader statisk eliktriksitet fra fingrene , ellers kan du skade rammene
Avatar billede gulekings Nybegynder
28. november 2004 - 12:51 #2
samme type hvordan? mærke - hz eller hvad? Hvad kan der ske hvis jeg klokker i det?
Avatar billede bredker Nybegynder
28. november 2004 - 12:53 #3
ikke andet end at den ikke vil køre
kontroler om der er ddr , sd eller edoram
kan være flere typer , da det er en ældre maskine
Avatar billede bredker Nybegynder
28. november 2004 - 12:55 #4
hent evt everest , den kan fortælle dig hvad du har nu , og komme med et link til bundkortet , så du kan se om det understøtter de nye ram
http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en&pageid=3
Avatar billede gulekings Nybegynder
28. november 2004 - 12:55 #5
ok! Det lyder godt:)
Jeg antager at det er ddr, men kan finde ud at det på en måde? måske i bios menuen?
Avatar billede gulekings Nybegynder
28. november 2004 - 12:57 #6
Fedt, det må nok for idag! Tak for hjælpen, smid et svar!
Avatar billede bredker Nybegynder
28. november 2004 - 12:58 #7
ok , hvis du kan bruge det