Avatar billede spejderhagl Nybegynder
26. november 2004 - 22:33 Der er 2 kommentarer

Tv-out

Hej. Jeg har et problem med at få tv-out funktionen til at virke. Jeg har et radeon 9700 pro. Jeg har fået koblet fjernsyn og computer sammen med jeg kan ikke få noget billed frem. Jeg har prøvet at gå ind under avancerede instillinger på skærmkortet og under display, men jeg kan ikke slå mit fjensyn til som sekundær monitor..

Håber der er nogle der ved hvad jeg skal...
Avatar billede rapstar Nybegynder
27. november 2004 - 00:36 #1
Hej. Jeg havde samme problem med mit Radeon 9200 da jeg havde det. Jeg fik løst mit problem ved at geninstallere driverne til grafikkortet.

prøv at hente den på nedenstående side ;)
http://www.ati.com/support/drivers/winxp/radeonwdm-xp.html
Avatar billede spejderhagl Nybegynder
27. november 2004 - 09:12 #2
Jeg har prøvet at geninstallere min driver, men uden held. Det er som om jeg ikke kan aktivere mere end en skærm, og hvis jeg prøver andet hopper den bare tilbage til indstillingen med en skærm...