Avatar billede bartzzeh Nybegynder
25. november 2004 - 15:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Starter spil op men går ud igen?

Jeg har lige installeret Need For Speed Underground 2 på min brors pc, og spillet blev installeret rigtigt og det hele..
Når jeg trykker på knappen, bliver skærmen sort, som når den vil gå ind i spillet, så går der max 10sekunder så går den ud igen..

Hvad kan det være?

Jeg kan ikke ændre på spillets grafik udefra windows, skal ind i spillet..

/bartzzeh
Avatar billede wickedd Juniormester
25. november 2004 - 15:45 #1
Har du installeret patchen også?
Ellers kan du hente den her: http://dailyrush.dk/files/patches/1105/
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
25. november 2004 - 15:57 #2
nej det har jeg ikke!.. hvad gør den? bruger ikke den der patch på min egen PC!
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
25. november 2004 - 16:01 #3
Hvor skal den patch ligge henne? For den skriver bare "old file does not exist" ?
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
25. november 2004 - 16:26 #4
Wickedd; Den vil ikke installere Patchen, kan det være fordi at jeg bruger crack?
Avatar billede wickedd Juniormester
25. november 2004 - 16:28 #5
Ja det nok derfor :) Eller fordi du har US versionen installeret.
Men nok mest fordi du har en cracket udgave/bruger no-cd patch
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
25. november 2004 - 16:34 #6
Har du spillet?

For vil du så ikke sende mig den Originale "speed2.exe" fil?

MSN ; dj_nielsen@hotmail.com

Bruger crack fordi jeg ikke gider at bruge mine cd'er, men crack'en virker ikke, så bruger cd'er alligevel.. snøft!
Avatar billede wickedd Juniormester
25. november 2004 - 17:11 #7
Nej jeg har ikke spillet, bryder mig ik specielt om det.
Men prøv med patchen, det virker sikkert.
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
02. december 2004 - 15:52 #8
Har selv fået det til at virke nu!