Avatar billede flashers Nybegynder
24. november 2004 - 14:49 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Har brug for lidt grafisk knowhow

Hej allesammen sidder med et lille problem.
Har et billede som jeg ganske vist har lånt i toppen af denne HP
http://www.xplozion.dk/my/ind.htm  Jeg vil gerne hører jeres bud på et billede eller noget jeg kan sætte ind istedet for.
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2004 - 15:16 #1
Avatar billede mrbs Nybegynder
24. november 2004 - 18:29 #2
En anden ide er at bruge et evt. logo. Det skal jo være ret lille, så det er begrænset hvad man kan sætte på af detaljer. Nogle simple streger, måske inspireret lidt af jing-jang / stor-lille / puslespil - et eller andet!
Avatar billede karleister Nybegynder
28. november 2004 - 20:52 #3
Jeg er helt enig med spacemaninc, der skal bedre billeder til!

De to ældre mennesker du har i din topbanner, er jo helt grå (ikke positivt) og så er de slicet så små, at en ældre 100 ikke selv ville kunne se hvad det var ( ok jeg ved ikke hvem målgruppen er ).

Hvis jeg skal give dig et godt råd, så benyt dig af nogle af de ovenstående billeder. Og lav noget af dem der udstråler: Glæde, farver, varme, tryghed....Så rammer du ikke helt forbi.
Avatar billede flashers Nybegynder
29. november 2004 - 11:06 #4
men så skal jeg lave billedet større og det synes jeg bliver for stort eller er det bare mig der mener det
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2004 - 11:23 #5
Du kan godt lave det lidt større uden at det gør noget.

Du behøver helle ikke at have hele billedet med af dem jeg har sat op, du kan lave billederne lidt mindre og så er det meget populært at skære billeder af, så du fx. cutter noget af året og det nederste af hagen. hvis det er et portræt :d
Avatar billede zezilie Nybegynder
29. november 2004 - 12:22 #6
sandt nok leger lige med det og smider point hvis i smider et svar
Avatar billede karleister Nybegynder
29. november 2004 - 19:42 #7
ellers må du sige til så laver jeg et topbanner til dig af spacemannic's billederr??, for den gode sags skyld!
Avatar billede flashers Nybegynder
30. november 2004 - 03:17 #8
-> karleister du må dea gerne lave et hvis du vil så giver jeg en pils når vi ses.

Får ikke selv noget for at lave siden, men er medlem og ville gerne bidrage, så al hjælp er velkommen
Avatar billede karleister Nybegynder
30. november 2004 - 08:25 #9
den er der ved 15.00 tiden, den pils! det en aftale skipper
Avatar billede karleister Nybegynder
30. november 2004 - 10:11 #10
giv mig din mail!!!!, så jeg kan sende dig psd filer.....jeg håber du kan lide dem..
jeg har også lavet en fil, hvor du kan se banneren på siden...
Jeg har lavet topbanneren lidt større en den nuværende, så du skal rykke dit stylesheet lidt.....
Men det gir dig en større "pang" effekt, og samt en lettere måde at udtrykke de føelser som foreningen vil ha ud!

jeg syndtes jeg har ramt noget meget rigtigt....og så finder jeg sagen , meget vigtig!!!
Avatar billede karleister Nybegynder
30. november 2004 - 10:50 #11
du kan hente og se jpg.....her

http://www.sensuallogic.com/Members/ClaesJennow/category_1101808073/frameset.html

stik mig email. så sender jeg psd.
Avatar billede flashers Nybegynder
02. december 2004 - 17:51 #12
oki send dem til Flashers@ofir.dk

Og alle smid svar
Avatar billede mrbs Nybegynder
02. december 2004 - 18:10 #13
Ellers tak :o)
Avatar billede flashers Nybegynder
28. januar 2005 - 09:40 #14
lukker
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2005 - 23:08 #15
Du siger man skal ligge svar og så tager du selv alle pointene, fedt nok, du har da fået lidt hjælp af mig, men en del af karlerister så vidt jeg kan se.