Avatar billede neoware Nybegynder
24. november 2004 - 13:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Error Windows

Hvad betyder dette :
16 Mbit Ms Dos - Undersystem
systemfilen er ikke egnet til at køre ms-dos og microsoft windows programmer
C:\windows\system32\autoexec.nt

Jeg har kørt denne software før i Windows XP, men lige pludselige virker lortet ikke mere :(
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2004 - 13:19 #1
prøve evt at hente et nyt autoexec.nt  . tror din autoexec.nt er korrupt
Avatar billede neoware Nybegynder
24. november 2004 - 13:22 #2
takker !
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2004 - 13:23 #3
du burde nok teste før du accepter svar... hvis det ikke virker.. så får du din points tilbage :)
Avatar billede dennisnielsen Nybegynder
24. november 2004 - 18:51 #4
Har du SP2, Hvis ja er det derfor. Prøv at finde filen, højreklik egenskaber og gør den skrivebeskyttet. Hver gang du lukker ned vil SP2 sætte filen tilbage til 16bit som den finder er rigtig, selvom du finder en ny fil. Derfor skal den skrivebeskyttes. Filen kan også som dhil være korrupt så prøv også beskytelsen på ny fil