Avatar billede ereedtz Nybegynder
23. november 2004 - 13:26 Der er 3 kommentarer

Firewireforbindelse mellem pc og mac

Hej
Kan man overføre data direkte mellem pc (WinXP) og mac(OSX) via et firewirekabel?

Hilsen Espen
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2004 - 13:38 #1
umiddelbart ville jeg mene det skulle kunne virke hvis du kører med ipx protocol på begge firewire kort
Avatar billede ereedtz Nybegynder
23. november 2004 - 13:46 #2
Ok.
Jeg er ikke så kendt med mac-opsætning, hvordan mon man tjekker det?

Kortet på min PC har ikke IPX, og Windows kan ikke finde nogen protokoller overhovedet.

Hm. Det ser besværligt ud...
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2004 - 17:02 #3
firewire kortet er instaleret inde under netværk ,samme sted vil du se hvilke protokoller der er linktet til kortet