Avatar billede paeren Nybegynder
23. november 2004 - 13:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

skuffevalg på hp printer på winserv2003

Når en klient tilslutter sig en HP-printer som er delt på en windows2003 server, kommmer der IKKE en grafisk illustration frem, hvor man med musen kan klikke på en skuffe. Det gjorde der på winNT-server.
Har selvfølgelig installeret den nyeste driver på serveren.
Når man vælger udskrifts-instillinger fra f.eks Word kommer der kun en dropdown skuffevalg, men jeg søger de ekstra faner, der var under winNT. HJÆLP
Avatar billede serverservice Praktikant
23. november 2004 - 16:34 #1
Når du vælger udskriv kan du på udskrivmenuen vælge bakke under indstillinger - jeg ved ikke om det kan erstatte det du søger fra Nt?
Avatar billede paeren Nybegynder
24. november 2004 - 08:58 #2
Det er netop derinde. Men det kommer en dropdown menu med bakkevalg i stedet for et billede af en printer, hvor man kan pege på en skuffe. Det drejer sig om en HP Laser Jet 5Si.
Avatar billede serverservice Praktikant
24. november 2004 - 10:00 #3
er det ikke godt nok med den dropdown menu - der er vist ikke andet i 2000? desværre
Avatar billede serverservice Praktikant
24. november 2004 - 10:00 #4
sorry 2003
Avatar billede paeren Nybegynder
14. maj 2007 - 23:58 #5
Avatar billede serverservice Praktikant
15. maj 2007 - 07:39 #6
Jeg har fået et tip et sted hvor de anvender en vbscript til at definere printer bakken.
Avatar billede paeren Nybegynder
15. maj 2007 - 08:39 #7
det var 1000 år siden, så jeg lukkede spørgsmålet i går..:(
Avatar billede serverservice Praktikant
15. maj 2007 - 08:47 #8
ja det kan jeg godt se - men hvis du var interesseret i et tip - så er det jo egentlig ligemeget at du har haft for travlt med at sprede møg og hakke roer i mellemtiden- hvis du kan bruge det til noget *smiler