Avatar billede izi Nybegynder
23. november 2004 - 12:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Digitalt Kamera - Kvalitet og lav pris?

Hej!

Jeg leder efter et digitalt kamera, som ligger i den billige ende - ca. 1000 ,-.

Det skal helst være på 3-4 Megapixel og kunne zoome "ret godt" og så må det gerne være et lille frækt et, Sony eller Canon AGTIGT! Det skal være et meget enkelt kamera, som er hurtig og nemt at bruge på computeren..
Nogle gode foreslag på nogle modeller?

Og måske noget godt sofware til det at holde styr på billederne, noget lignende Apples iPhoto..?

Tak på forhånd
Avatar billede johnny_eskildsen Nybegynder
23. november 2004 - 12:29 #2
Det er billige kameraer, billigeste Cannon er ca 1900 og billigeste sony er 4000
Avatar billede johnny_eskildsen Nybegynder
23. november 2004 - 12:32 #3
Adobe Photoshop er det bedste billedredigeringssoftware jeg kender til, men det er også meget dyrt. Ellers er Ulead PhotoImpact også et godt program
Avatar billede izi Nybegynder
23. november 2004 - 12:33 #4
lyder rigtig fornuftigt... tak tak! især den på 6 mpix.
Avatar billede johnny_eskildsen Nybegynder
23. november 2004 - 12:34 #5
jeg bruger selv Paintshop pro, Adobe Photoshop og Illustator, samt de værktøjer der følger med Win XP - som slet ikke er så dårlige :)
Avatar billede johnny_eskildsen Nybegynder
23. november 2004 - 12:36 #6
må man få point? :)
Avatar billede japping Nybegynder
23. november 2004 - 13:30 #7
Du kan ikke få et godt kamera til denne pris. Når man er i det prisleje er det ikke megapix det drejer sig om, men snarer optikken. Problemet er at optikken er så dårlig, at billederne ikke blive skarpe.
Avatar billede izi Nybegynder
20. december 2004 - 18:20 #8