Avatar billede bodekaer Nybegynder
23. november 2004 - 12:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Job .NET Program til CD-key skifter

Vi søger en person der har erfaring indenfor computer cafe branchen mht. til spil og hvordan deres cd-keys kan skiftes.

Det er en større opgave, og de fleste spil kan være besværlige, f.eks. blizzard spil, men vi har dog en del erfaring og hjælper derfor med i processen.

Vi skal have udviklet et program i VB.NET eller C# som kan let kan skifte en cd-key ud fra nogle parametre som sendes til programmet.

Hvis du mener du er i stand til at programmere sådanne et program, må du meget gerne kontakte mig hurtigst muligt.

Jobbet er naturligvis lønnet.
Avatar billede bodekaer Nybegynder
21. december 2004 - 14:15 #1
Slut
Avatar billede bodekaer Nybegynder
21. december 2004 - 14:16 #2
T