Avatar billede munchenheimer Nybegynder
22. november 2004 - 11:02 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hurtigste program til dvd kopi

Ja , hvilket program er det hurtigste og bedste til dvd kopiereing ????

Glæder m ig til hurtiug svar , derfor de mange point
Avatar billede kalp Novice
22. november 2004 - 11:06 #1
Avatar billede kalp Novice
22. november 2004 - 11:07 #2
Avatar billede krydset Nybegynder
22. november 2004 - 11:07 #3
Det er dvdshrink
www.dvdshrink.org

Du kan selv vælge menuer, ekstra materiale osv fra eller til. og det er stabilt.

Det laver osse dvd´erne så de passer til alm dvd-+r skiver
Avatar billede munchenheimer Nybegynder
22. november 2004 - 11:08 #4
Når du så siger Hurtig .. Hvad er det SÅ ???
Avatar billede kalp Novice
22. november 2004 - 11:10 #5
både brænde og det at sætte den til at brænde...

men husk på det også afhænger af din pc og dvd brænder
Avatar billede munchenheimer Nybegynder
22. november 2004 - 11:11 #6
Men jeg har oplevet mange forskellige tider .. med det samme hardware .. fra 25 min , til 1. 35 min .. hvad kan det skyldes ??
Avatar billede kalp Novice
22. november 2004 - 11:13 #7
Dvd film er beskyttet imod piratkopering... det er forskelligt hvilket sikkerhedssystem hver enkelt dvd anvender.. nogen er mere komplekse en andre så det kunne være en årsag.. så tager det længere tid at bearbejde den
Avatar billede munchenheimer Nybegynder
22. november 2004 - 11:14 #8
Lyder til du har lidt styr på det ... hvad er sådan så en alm tid ???

Det kome rvvel også på om det skal komprimere ??

Jeg kører nu med dvd shrink , kender du det ?? er det okay

Eller skulle jeg købe WINDVD
Avatar billede kalp Novice
22. november 2004 - 11:18 #9
Nej din dvd shrink er helt fin.. ellers bør du kigge nærmere på denne side
http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd.shtml

der er alt om medie kopering. der er ikke rigtig nogen normal tid på hvor længe det bør tage... nu kender jeg ikke hastigheden på din dvd..
Avatar billede munchenheimer Nybegynder
22. november 2004 - 11:24 #10
Brænder med 4 gange ... syne sikke det tager tid ... det er der hvor den arbejder ..
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2004 - 14:20 #11
kalp >> Jeg kender kun 1 system - CSS
Det at bryde koden går så hurtigt, at du dårligt opdager det. Det er det mest gennemhullet sikkerhedssystem der er lavet.

En forskel i tiden for backup, må da absolut afhænge af længden af tiden på filmen, og bl.a. mængden af lydspor.
Din hardware, og antallet af andre kørende programmer, har også indflydelse på tiden.

Der er massere ting der kan have indflydelse på tiden. Den eneste rigtig måde at teste det på, må væle på en PC, uden andet software kørende, og med den samme film.

Efterhånden synes jeg ikke der er en mærkbar forskel i kvaliteten på de forskellige programer.

Og husk nu at det er ulovligt at bryde en CSS kryptering med henblik på kopiering
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2004 - 14:34 #12
munchenheimer >> Du skal forøvrigt også ha' tålmodighed.
Du kan ikke både få kvalitet og speed.

Som tommelfinger regel kan man sige, at jo længere en tid en komprimering tager, des bedre kvalitet.

Faktisk så er alle de programmer der nævnes, hurtige i forhold til en rigtig DVD backup, som nemt vil kunne komme til at tage 7-8 timer.
De programmer som de fleste bruger i dag, er blevet så populære fordi de er hurtigere end de rigtig MPEG2 encodere, som blev brugt til backup før i tiden.
Avatar billede dkhansen Nybegynder
22. november 2004 - 22:42 #13
dvd-copy express.
det er hurtigt - genialt- flot resultat- og du får ved et enkelt klik med musen lov til at vælge hvilken lyd og text sprog du vil ha.
alt efter hvor kraftig din pc er tager det mellem 20 min og 50 min at lave en kopi, og den er helt ligeglad hva det er for dvd du smider i skuffen.

dog skal det lige siges at extra matriale blir automatist smidt væk til fordel for en god kvalitet film.
jeg har prøvet mange programmer som har været ok, men dette er det hurtigste for mig.
Avatar billede kalp Novice
22. november 2004 - 22:46 #14
altså hvis du ikke skal konvertere avi til dvd... men bare brænde avi til dvd... så er denne fin nok
http://www.dvdshrink.org

og ellers har jeg misforstået dit spørgsmål for anden gang hehe
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2004 - 07:39 #15
kalp >> Dit første indlæg var fint, men herefter går det da helt galt. :-)
Hvorfor begynder du at snakke som .avi filer ???
Avatar billede kalp Novice
23. november 2004 - 07:56 #16
phatlasse:

sorry... deltager i flere spørgsmål angående brænding af dvd.. det sidste indlæg skulle ind i et andet forum:o)

Det ulempen ved at sidde for længe foran skærmen:) hehe