Avatar billede trakavolvien Nybegynder
21. november 2004 - 14:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sony DSC-P52

Der er lige opstået et problem med mit kamera.
Når jeg sætter den på at browse billederne igennem, så virker den fint. Men når jeg sætter pinden ned på "preview", for at tage billeder, så slukker den automatisk, men linsen bliver der ikke lukket af for. Hvad er problemet?
Avatar billede frederikns Nybegynder
21. november 2004 - 21:11 #1
Preview er da ikke til at tage billeder med, det er da til at se billederne med, eller har jeg misforstået?
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
21. november 2004 - 21:12 #2
Nej nej.
Preview, til at se på skærmen, hvordan billedet bliver, you know..
Anyway, fandt problemet. Det lader til at batterierne ikke sad ordentlig i aparatet, så problemet er løst.