Avatar billede droner Nybegynder
20. november 2004 - 12:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Servicepakke 2 hentet ved uheld

Hvis man har hentet SP2 ved et uheld og kører en kopi af win xp er skaden så sket? Er der så ikke andet at gøre end at investere i en original version?
Avatar billede dmcn Praktikant
20. november 2004 - 12:13 #1
Spørgsmål om ulovlig software er ikke tilladt på eksperten. Luk venligst spørgsmålet.
Avatar billede droner Nybegynder
20. november 2004 - 12:18 #2
Hvordan gøres det?
Avatar billede dmcn Praktikant
20. november 2004 - 12:20 #3
Sådan. :)
Avatar billede freekyzone Nybegynder
20. november 2004 - 13:52 #4
n0rmality ->

I dette tilfælde er det åbenlyst at der er tale om ulovlig kopi.

Men det er mange - RIGTIG mange virksomheder som har specielle licenser med Microsoft om at de får en speciel udgave af Office, WinXP eller ligende, hvorefter en IT-ansvarlig må/kan brænde en kopi til medarbejderne. Desuden er der mange uddannelsesinstitutioner hvor eleverne, mens de går på stedet, må tage kopi af noget af skolens software.

Det betyder at der er mange aftaler om kopiering til medarbejder og elever som er fuldt ud lovlig. Mange af medarbejderne ved bare ikke om de besider en lovlig kopi forde de forbinder ordet kopi med noget ulovligt.

Så ved dit første indlæg var det ikke sikkert at der var tale om noget ulovligt.

MVH Freekyzone
Avatar billede heiberg Nybegynder
20. november 2004 - 15:08 #5
Bortset fra det burde det da slet ikke være muligt at hente SP2 til en ulovlig XP.
Så det lyder noget mystisk.
Avatar billede freekyzone Nybegynder
20. november 2004 - 20:16 #6
heiberg -> hvorfor skulle det ikke være muligt? SP2 kan hentes som exe-fil fra mange server...