Avatar billede wanze Nybegynder
18. november 2004 - 20:34 Der er 10 kommentarer og
4 løsninger

Vurdering af mit site

Hej, jeg har lavet denne side, og vil gerne have jeres vurdering:
http://maxerne.dk/new/.

På forhånd tak! ;)
Avatar billede wanze Nybegynder
18. november 2004 - 20:36 #1
Synes selv den er lidt tom, men forhåbentligt bedre end gamle, http://maxerne.dk/, eller hvad synes I?
Avatar billede kreller1 Nybegynder
18. november 2004 - 20:38 #2
Ja lidt tomt site..!
Avatar billede wanze Nybegynder
18. november 2004 - 20:40 #3
Ja, men vil gerne høre nogle forslag til at kvikke siden lidt op.
Avatar billede gizp Nybegynder
18. november 2004 - 20:45 #4
Skrifttypen er ikke særlig web-god :/ Undgå altid skrifttyper med "fødder" på internettet.

Ellers kunne den godt bruge lidt billeder, virker tom ;)
Avatar billede parazited Nybegynder
18. november 2004 - 20:50 #5
(gider ikke gentager de andre) og måske lidt lysere farver syntes den er en smule mørk med alle de grå toner
Avatar billede Jman Praktikant
18. november 2004 - 20:53 #6
1. selv om det virker åbenlyst bør du indikere hvordan man kommer videre fra indgangssiden
2. din baggrund er meget forvirrende/forstyrrende for øjet
3. skriftetypen - og ikke mindst sort skrift på den mørke baggrund - holder ikke

Jeg kan godt lide din måde at præsentere menuen på .. måske bør du gør dem lidt mere fremtrædende/synlige, så man kan se den effekt der er på dem..
Indholdet vil jeg ikke kommentere  - der er jo ikke så meget..
Avatar billede weblex Nybegynder
18. november 2004 - 21:00 #7
Jeg kan faktisk meget godt lide farverne. Selvfølgelig virker siden lidt tom, når du ikke har lagt noget tekst og billeder på.

Jeg kører 1280*1024 - og der står sidens titel og indhold virkelig og skriger til hinanden...
Avatar billede or.han Nybegynder
18. november 2004 - 21:24 #8
MEGET bedre end den gamle.
Nogle mennesker synes ikke om startsider, men jeg synes at det passer at du har en. Det passer meget godt at have en startside på personlige, portfolie agtige sider.

Farverne er meget flotte og harmoniske. Den der baggrund er også flot (jeg bruger også nogenlunde samme stil) og godt at du har valgt en anden skrift end Times New Roman eller Verdana. Jeg synes at det måske bliver lidt for tomt i venstre side uden billeder...
Avatar billede wanze Nybegynder
18. november 2004 - 21:42 #9
I må gerne komme med flere svar, er frivillig til at give flere point.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
19. november 2004 - 00:49 #10
Jeg synes faktisk om dine farver. Farvevalget er godt ramt. Derfor skal der også nogle billeder på dit site, så det kan peppe siden lidt ud, og din menu med fødder-bogstaver dur slet ikke. Det skal skiftes ud til noget andet. Prøv med en verdana eller Tahoma skrifttype, eller lav din egen i et grafikprogram.

Mere kan jeg ikke sige, for der er ikke så meget på siden at bedømme, andet end dit farvevalg, som jeg synes er pænt.
Avatar billede jmax Nybegynder
19. november 2004 - 12:42 #11
wanze og jeg arbejder lidt sammen omkring vores "web-projekter" og jeg har været ved at rette lidt på siden, bland andet skrifttypen er blevet ændret og jeg har included et news system m.m.

Det vi mangler mest, er ideer til "fyld" i venstre side. Så har i bar den mindste idè så skyd den da lige af... Der kan jo altid komme flere point med i spillet, hehe.

På forhånd tak...
Jacob Max Jensen
Avatar billede gizp Nybegynder
19. november 2004 - 15:55 #12
Hvad med at gøre "Knapper" lidt større, giv dem en padding på 3px eller mere. Tror bestemt det ville pynte.

I venstre side kan I/du have billeder der passer til indholdet, eller blot lave noget grafik.

Teksten skal også have mere plads, nu hvor I/du bruger så stor en skrifttype ser det meget sammenpresset ud ;)
Avatar billede rudnicki Nybegynder
20. november 2004 - 01:08 #13
menuen er ok men knapperne er grimme og klodsede, hold stilen, men de skal gøre "lækre".
Skrifttypen er grim!
Drop dog for guds skyld de smiley's, det er det værste bonderøvssmuds.

siden kan blive rigtig flot, opsætning og funktioner er flot, men der skal kræses noget mere.

Håber ikke det lyder for hårdt, det er ment konstruktivt.
gode farver, fin nok opsætning. der skal bare kræses mere
Avatar billede jmax Nybegynder
20. november 2004 - 10:13 #14
til >> rudnicki
de smiley's ryger af h*lvede til, de er bar overført direkte fra det gamle design :)
men tak for alle de gode råd