Avatar billede dragonnight Nybegynder
18. november 2004 - 16:34 Der er 5 kommentarer

Ny psu. 400 eller 510watt

Hej.
Jeg skal have mig en ny psu.
Lige nu har jeg en 300watt som trækker følgende :

Athlon 2400+
2x512ram
160gb hdd
1 dvd drev
1 cd brænder
1 dvd brænder
6 kabinet blæsere
Radeon 9600pro

Jeg vil godt have en psu da den jeg har nu, larmer pænt meget.

Jeg har besluttet mig for at det skal være en af følgende, men kan det betale sig at give det ekstra for at få de 510watt.

http://www.tjdata.dk/default.asp?Pid=12855&shopukid=1290&shopkid=617&id=56&table=Kat
http://www.tjdata.dk/default.asp?Pid=12854&shopukid=1290&shopkid=617&id=56&table=Kat

Ud over det jeg har i mit kabinet nu, regner jeg med at tilføje et tv-kort.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. november 2004 - 19:35 #1
Off topic - men hvorfor 3 optiske drev?
DVD brænderen kan det hele ;)
Avatar billede dragonnight Nybegynder
18. november 2004 - 19:47 #2
Ved det godt, men først købte jeg min alm. brænder, senere DVD drevet og her for nyligt DVD brænderen. Der er jo plads til dem alle, så hvorfor ikke bare beholde dem alle :-)
Avatar billede dragonknight Juniormester
18. november 2004 - 20:36 #3
400 W burde være nok, men har du klejnerne til 510 W så tag den. Da den er temperatur styret, så vil den helt sikkert ikke larme ret meget.

Jeg kan også bedre lide at høre musik på en 150 W forstærker, det lyder nu engang bedre end på en 50 W.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. november 2004 - 20:48 #4
hmmmm...
Gad vide hvorfor tjdata skriver at db på den PSU er 12 db - når den faktisk er på  2- 3 db???
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. november 2004 - 20:54 #5
Nej det var forkert - glem ovenstående ;)

Men det er en kanon psu du har fundet - kan kun sige god for den.