Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
12. marts 2001 - 22:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

GRR!!

nu gider jeg sq ikke mere!! jeg er skod til at lave fede designs!!
se det her....jeg skulle gerne ha et fedt design i stedet...så jeg gir 100 point for et fedt billede der kunne bruges til siden plzzzz!!!

www.whitehat.dk/nostradamus92/cool_art/index.html
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. marts 2001 - 22:34 #1
Her er nogle gode råd:

Start med at lave et layout på et stykke papir.
Du kan nå langt med blyant og papir, og mange små skitse tegninger. Brainstorming er den bedste vej til et fedt resultat.

Husk på at tekst længden på en skærm maksimalt bør være 45 karakterer incl. mellemrum. Så vil opfattelsen hos modtageren være optimal.

Fede logoer og flader kræver dyre design værktøjer, og en masse træning i brugen af dem. Det kan godt tage flere år at nå mester niveauet.

Husk på at luft i designet også kan være en fordel, for mange grafisk elementet trætter hjernen. Samtidig ødelægger det designet.

Husk at farver og design skal passe til din målgruppe, og de mest anvendte målgruppe analyse metoder er mini Risc- og Minerva modellen. Begge modeller anvendes indenfor reklame branchen.

/per
Avatar billede webmasterdk Praktikant
13. marts 2001 - 00:21 #2
hvad skal siden handle om??
Avatar billede and.vang Nybegynder
13. marts 2001 - 12:08 #3
Skal vi lave logoer, knapper, tekst, osv. til de kasser der er på sitet eller er det et helt nyt design du søger?

/Anders
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
13. marts 2001 - 18:44 #4
and>>bare et design....jeg vil selv kunne sætte knapper in o.s.v. men hvis i bare skriver tkst som jeg kan ændre i er det fint nok

webM>>tegninger