Avatar billede avminarm Juniormester
17. november 2004 - 15:13 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

kan man opgradere win XP home til PRO?

ja som titlen siger: kan man opgradere win XP home til PRO?
Avatar billede webvizion Nybegynder
17. november 2004 - 15:28 #1
Jeps det er ikke noget problem du kan finde priser med videre inde på www.edbpriser.dk.
Avatar billede avminarm Juniormester
18. november 2004 - 10:10 #2
det er vel ikke sådan at du kan finde den billigete version - jeg har selv feset rundt på edbpriser i timer og kan ikke helt finde ud af hvilken version jeg skal bruge?? - det skal dansk
Avatar billede debuur Nybegynder
19. november 2004 - 13:50 #3
http://www.tjdata.dk/default.asp?shopkid=602&shopukid=1336&id=56&table=Kat

du vælger bare studie opgrade til 639 - har selv denne løsning og det kører fint - vær opmærksom på at det kræver at du har en orginal version af et windows system f.eks xp home eller win 98 - har du en formateret maskine starter du bare med at smide studie versionen i på et tidspunkt ber den dig om en ældre disk så smider du bare den i og følger så brugsanvisningen - det er nemt
Avatar billede avminarm Juniormester
19. november 2004 - 21:23 #4
takker - points?
Avatar billede debuur Nybegynder
20. november 2004 - 09:19 #5
håber du får held med dit køb